Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
längtar redan!MackeNo1 skrev:Silvertejp blev det den här gången eftersom jag ville testa vart på hjälmen jag skulle montera kameran (va ju ett klokt beslut visade det sig....). Men fick med kardborrefästen till kameran som jag ska sätta dit nu när jag vet vart den ska sitta.
Silvertejp funkar dock skitbra, syns lite väl mycket att man har en kamera på hjälmen när man é ute o kör bara (har svart hjälm).
Förhoppningsvis är det lika bra väder på fredag, isf blir det en sväng till med hjälmkameran och då dyker garanterat resultatet upp här på sporthoj i helgen![]()
MackeNo1 skrev:Silvertejp blev det den här gången eftersom jag ville testa vart på hjälmen jag skulle montera kameran (va ju ett klokt beslut visade det sig....). Men fick med kardborrefästen till kameran som jag ska sätta dit nu när jag vet vart den ska sitta.
Silvertejp funkar dock skitbra, syns lite väl mycket att man har en kamera på hjälmen när man é ute o kör bara (har svart hjälm).
Förhoppningsvis är det lika bra väder på fredag, isf blir det en sväng till med hjälmkameran och då dyker garanterat resultatet upp här på sporthoj i helgen![]()
Bubba Badji skrev:Jiihaaa!!!! Macke is the no one!
Som sagt så såg man ju inte så mycket runt om, men det kändes ju som nån slags 660simulator. Vart hur åksugen som hellst. Efter ett tag satt man ju o stirra 1 dm från skärmen med värsta pulsen och gasa/koppla med händerna, ha ha asgarv! Fan att bettan inte står i stan för då hade jag utan tvekan joinat på fredag. Väntar med spänning på uppföljaren.
/Bubba Big
Inte i min...MackeNo1 skrev:DivX funkar ju i windows mediaplayer, så det borde inte va nått hinder... Kasst ställe att ladda ner ifrån, men det var antingen det eller inget alls.
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |