Liten stänkskärm bak på Duken

Aleleo

Medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
BMW R nineT -14
Tänkte kolla om nån mer än jag tänkt tanken att montera en liten stänkskärm precis över bakhjulet på motarden. Typ en sådan som sitter på R1:an.
Går det få tag på en som passar rakt av, eller ska man leta efter nån viss modell (t.ex R1:ans) på skroten? Ljuddämparna blir ju så jäkla skitiga!
Har en Duke II.
Sen undrar jag var man får tag på dessa miniregskyltar. Är det graphicline.se och andra motsvarande eller finns det lagliga miniskyltar?
/Alex

Aleleo skrev:
Tänkte kolla om nån mer än jag tänkt tanken att montera en liten stänkskärm precis över bakhjulet på motarden. Typ en sådan som sitter på R1:an.
Går det få tag på en som passar rakt av, eller ska man leta efter nån viss modell (t.ex R1:ans) på skroten? Ljuddämparna blir ju så jäkla skitiga!
Har en Duke II.
Sen undrar jag var man får tag på dessa miniregskyltar. Är det graphicline.se och andra motsvarande eller finns det lagliga miniskyltar?
/Alex

Ljuddämparna blir ju så jäkla skitiga! Då är allt i sin ordning en motard skall vara skitig. Vart man kan få tag på en miniskylt, det finns lite här och där kolla tråden med alla länkar (orkar inte leta själv för till fälle men det sitter som sticky)

Du är ute efter en stänkskärm ring till lelles anars kolla ktm summer de har en massa doningar till just duken.

Stänkskärm finns på http://www.schneidercycles.de/
Men jag tror ljuddämparna blir lika skitiga ändå.
Och frågan är om det är värt 220 EUR.
10510b.jpg

Orginalskylten passar ju perfekt att sätta i hjulhuset, kläm den bakom den lilla plåten som sitter mot luftburken. Blir skitsnyggt.

Ronny skrev:
Stänkskärm finns på http://www.schneidercycles.de/
Men jag tror ljuddämparna blir lika skitiga ändå.
Och frågan är om det är värt 220 EUR.

Orginalskylten passar ju perfekt att sätta i hjulhuset, kläm den bakom den lilla plåten som sitter mot luftburken. Blir skitsnyggt.

Känns inte som att den är värd 220 EUR nej. Ska kolla runt lite med bl.a Lelles. Den kanske skulle hålla stötdämparen ren iaf.
Får prova det där med nummerplåten i hjulhuset.

Tack Tack!

Nyheter
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Back