Liten skåpbil att frakta sporthoj i

Får hem o mäta längden på Ninjan tror jag ;) S10 kan funka, fast kanske skulle ha något med långflak egentligen...

Långflak är fan så mycket coolare om inte annat!

Verkar inte skilja så mycket i soppaförbrukning heller? S10'an drog 1,5l/mil med 4,3L V6:an.. och det borde man kunna få en V8 långflak att dra med, har jag fått för mig...

Långflak är fan så mycket coolare om inte annat!

Verkar inte skilja så mycket i soppaförbrukning heller? S10'an drog 1,5l/mil med 4,3L V6:an.. och det borde man kunna få en V8 långflak att dra med, har jag fått för mig...

Skaffa en van istället gluffis så slipper du sova på flaket.. ;) Min dodge med 318 drar iaf mindre än 1,5l milen. Det är V8 ingen fjuttig 6:a.. :cdevil

Amerikanskt skit kommer icke på fråga, bränsleekonomi och duglig väghållning är sällan något man hittar från den kontinenten. ;)

/J

Det där tar jag personligt Jerry!
Ska spruta grus på din caddy på gröndal med hillbillypickisen!
Har helt klart både väghållning och bränsleekonomi! :tuttar

Skaffa en van istället gluffis så slipper du sova på flaket.. ;) Min dodge med 318 drar iaf mindre än 1,5l milen. Det är V8 ingen fjuttig 6:a.. :cdevil

Mja, efter lite mätande så kommer nog en Mazda B2600 flakis funka, den har 2.3m långt flak. Alla kan inte åka en sån mysig BangBus som dig :P

Får hem o mäta längden på Ninjan tror jag ;) S10 kan funka, fast kanske skulle ha något med långflak egentligen...

Jag har en S10a om man vill köra med stängd läpp så måste min ninja ställas på diagonalen. Jag kör alltid med läppen nere och hojen lastad rakt fram

Fattar inte riktigt transporter är inte bra ur komfortsynpunkt men en caddy funkar? Jag har kört båda och dom är ju lika. Jag tycker transporten är goare att köra armstöd e fint! Men båda är ju en transportbil från vw!! Lite som att jämföra Volvo V50 och V70!!!

Det är inte mycket plats till annat när mm knör in bågen i en caddy men det nödvändigaste får plats! I transporten får man in 2 hojar samt det nödvändigaste!

Lycka till!

Fattar inte riktigt transporter är inte bra ur komfortsynpunkt men en caddy funkar? Jag har kört båda och dom är ju lika. Jag tycker transporten är goare att köra armstöd e fint! Men båda är ju en transportbil från vw!! Lite som att jämföra Volvo V50 och V70!!!

Det är inte mycket plats till annat när mm knör in bågen i en caddy men det nödvändigaste får plats! I transporten får man in 2 hojar samt det nödvändigaste!

Lycka till!

Jag har åkt i båda, stor, stor skillnad.

Busskänsla vs personbil, armstödet är inte helt relevant i en sådan jämförelse.
Transporter har jag ägt en (99a), och det var onekligen som att bli av med lepra när den skeppades..

Skall man bruksa och åka en hel del mil, så går bussarna fetbort för mig, punGt.

Helt ofattbart att det fortfarande skall argumenteras, man lär undra onekligen...lär ni försvara era egna val såpass alltså, eller vad är det?

:D

/J

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna