Liten reg skylt!!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Jag vet att denna frågan har varit uppe mängder med gånger men jag vill ha tag i en firma som gör stansade reg skyltar. Inte de där vanliga plast skivorna där man har klistrat på bokstäver och siffror med samma typsnitt som det är standard. Utan det finns skyltar som ser ut precis som de som sitter på nya hojar idag fast dom är mindre. Någon som vet var dessa tillverkas :confused:

bebbe skrev:
Jag vet att denna frågan har varit uppe mängder med gånger men jag vill ha tag i en firma som gör stansade reg skyltar. Inte de där vanliga plast skivorna där man har klistrat på bokstäver och siffror med samma typsnitt som det är standard. Utan det finns skyltar som ser ut precis som de som sitter på nya hojar idag fast dom är mindre. Någon som vet var dessa tillverkas :confused:

Jag har för mej att man kan beställa från vägverket eller nått sånt en pytte skylt

bebbe skrev:

http://prodecal.se Tillverkade i reflexbehandlad plan aluminium :tummenupp

Arawak skrev:
Art Invest heter ett ställe som gör sådana.
Finns i Kungälv.
ja juste d - har bara hört gått om dem i de tidigare trådarna..

ART INVEST HB
Sävstigen 1
442 35 Kungälv
Tfn: 0303-13190
Mob: 0709-136589
Fax: 0303-10038

Är det någon som har skyltar från Art Invest? Gärna någon bild på dom. Håller dom bra?
Alla stansade skyltar jag sett har tappat färg och tryck efter en tid.

Gaze skrev:
Jag har för mej att man kan beställa från vägverket eller nått sånt en pytte skylt

Knappast minskylt från dem... då den är olaglig...
Räknas som om du inte har någon skyllt

Så nu har min skyllt från art invest kommit. Tycker att kvaliten verkar helt ok faktiskt. Men vi får se hur den överlever sommaren :)

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti