Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FreeRider skrev:Tack så Mycke![]()
Har ju hört att dom e i Riktigt Bra kvalite, så ja återkommer då.
Mvh Mike
Mycket, mycket bra idé!Fredda66 skrev:Tänkte tillägga en enkel och bra grej som borde införas.
Likadant som Ducatis Skyltfond. Varför inte köra en sporthoj.com skyltfond?
Du har över 3000 potentiella kunder borde knappast vara något problem att gå runt. Du skulle lätt kunna ta väldigt låg "medlems" avgift också. 100kr per skalle så skulle massor nappa och de allra flesta åker ju onekligen säsong efter säsong utan böter.
//Fredda
Det höjer ju både förfrågan på SH's miniskyltar, plus att det lär bli rätt mycket slantar över till Swedie.R1 racer skrev:Det med skylt fond vore ju kanon,vet ej vad som gäller runt det bara med det får väl Swedie uttala sig om.Sen som du säger o betala en hundring eller nåt
för o få det att gå runt vore inte fel.I slutändan får man se hur många som är villiga o sponsra o vara med i en skylt fond om det bli aktuellt.
Mvh R1 racer
kaZmur skrev:Det höjer ju både förfrågan på SH's miniskyltar, plus att det lär bli rätt mycket slantar över till Swedie.
Swedie skrev:Jag vet ej den lagliga proceduren runt det här. Behöver nån kunnig inom lagen som kontaktar mig så att jag isåfall kan utföra detta på rätt sätt.
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |