Liten photoshoot i Lund !

hbg_micke

fråån riksost !
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
Suzuki GSXR1000 K5

Bifogat

• IMG_7013.jpg
    IMG_7013.jpg
    122.1 KB · Visningar: 266
  • IMG_7015.jpg
    IMG_7015.jpg
    175.4 KB · Visningar: 235
  • IMG_7016.jpg
    IMG_7016.jpg
    192.2 KB · Visningar: 238
  • IMG_7042.jpg
    IMG_7042.jpg
    237.9 KB · Visningar: 209
  • IMG_7054.jpg
    IMG_7054.jpg
    231.6 KB · Visningar: 208
  • IMG_7056.jpg
    IMG_7056.jpg
    115.6 KB · Visningar: 172
Riktigt snygga bilder! :tummenupp

Men känns det inte lite dumt med en sporthoj på grusväg?

Bästa bakgrunden man kan ha är fordonets narurliga "hemma plats" ;) Fina bilder som fan! Men tycker det passat bättre på nån asfalts bit... kanske med nått armco räcke ibakgrunden och nån industri.. fast det är bara vad jag tycker. Annars va bilderna och hojen riktigt läckra! :tummenupp

Killen har ju använt en kamera förr. :tummenupp
Och vad är det egentligen för fel på grusvägen? Det är inte visserligen inte en BMW 1200 GSA, men jag tycker likaförbannat att det är rätt snyggt med den bakgrunden. Var inte så jävla konventionella! :tungan

Bästa bakgrunden man kan ha är fordonets narurliga "hemma plats" ;) Fina bilder som fan! Men tycker det passat bättre på nån asfalts bit... kanske med nått armco räcke ibakgrunden och nån industri.. fast det är bara vad jag tycker. Annars va bilderna och hojen riktigt läckra! :tummenupp
Ska hojen vara på sin naturliga plats så ska det vara på en bana och inte på ett industriområde.

Säjer som Spirit. Var inte så jävla konservativa! Annorlunda tänk är ju det som driver fotot framåt och kan skapa nya idéer. :)

Jag lirar på ett projekt som kan komma att presenteras framöver.....vi får se...

Säjer som Spirit. Var inte så jävla konservativa! Annorlunda tänk är ju det som driver fotot framåt och kan skapa nya idéer. :)

Jag lirar på ett projekt som kan komma att presenteras framöver.....vi får se...

Väntar med spänning på detta :tummenupp

Snygga bilder !, tycker det blev bra med den "lantliga" bakgrunden, det finns väl redan femtielvatusen bilder med både räcken, p-hus och graffitti-bakgrunder (jaja jag har tagit några av dem :D ).

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...