Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tvålen skrev:WEI!Idag landade rg motorn här! Nu behövert jag endast en fin cylle sen bär det av!
Så till frågan, en begad fin cylle eller en helt sproilans...? Eller rent av omnicalisera?
/tvålen...
tvålen skrev:Den här då?
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-250-Z...ryZ88506QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Kanske ska säga att jag betaler hälften av summan... så 170€ blir för mig ca 800kr
tvålen skrev:Det passar, fått uppgifter från en säker källa![]()
Nej, kanske inte utan vissa garantier, men man kan inte alltid få det. Ibland måste man lita på instinkten, om man nu har nåt sånt![]()
![]()
om det var du som ringde???. Avgasportsstyrningen har jag inte fått fungerande så om du skaffar en RS 250 cylle e de inte säkert att portstyrningen går att få fungerande. Jag har inte lagt ner så värst mycket tid på att få det fungerande men kan gå. Jag tycker sj du ska skaffa org cylle. Ang styrningen så sitter ett bulthål för org styrning i vägen för RGF styrning så själva "vajerhuset" kommer inte in.LOV2XLR8 skrev:Va de du som ringde mig?![]()
Glömde påpeka en sak för digom det var du som ringde???. Avgasportsstyrningen har jag inte fått fungerande så om du skaffar en RS 250 cylle e de inte säkert att portstyrningen går att få fungerande. Jag har inte lagt ner så värst mycket tid på att få det fungerande men kan gå. Jag tycker sj du ska skaffa org cylle. Ang styrningen så sitter ett bulthål för org styrning i vägen för RGF styrning så själva "vajerhuset" kommer inte in.
tvålen skrev:Om du heter Christian så, Ja!![]()
Jaha, okej. Men hur blir det då då... Går den sämre? Blir det samma effekt som att portarna skulle vara nere hela tiden eller tvärtom?
för att få det att passa med RGV/RS hjulet till portarna så är de bara till å göra nya vajrar bestående av en vajer och 2 nipplar.. väldigt änkelt!. lycka till. Cylinder finns att köpa nytt hos starolracing för lite över 3k.tvålen skrev:Thx för informationen killar!Får se vad det blir sen
![]()
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |