utlandspojken
Brysselkal gor dig STARK!
Pro Circuit T-4 (08) pa en Honda XR650L (08)
Latt att instalera, ser bra ut, later bra, har den deep, throaty thump
som inte framgar av videon. Jag ar grymt nojd
men plonkan typ
led los..
far jobba pa nu. lite tun avslutning dar.. jag vet..
[YOUTUBE-ID]B_m3vx8mIV4[/YOUTUBE-ID]
Latt att instalera, ser bra ut, later bra, har den deep, throaty thump
som inte framgar av videon. Jag ar grymt nojd
men plonkan typ led los..
far jobba pa nu. lite tun avslutning dar.. jag vet..
[YOUTUBE-ID]B_m3vx8mIV4[/YOUTUBE-ID]
Last edited: