ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
liten fundering.
ska snart införskaffa min 3 hoj
jag har if på alla.
man får en massa rabatt ju mer hojar
(kanske bilar oså, vet ej) man har.
jag fick 300 spänn rabatt på kawan i månaden...aså 20 eller 30 % vet inte riktigt hu dom räknar.
undra hur mycke rabatt man kan få som max..50% tycker man åtminstone.
om man har en tokdyr R1 låt oss säga som man vill ha helförsäkring på..kankse man kan införskaffa en massa tokbilliga hojar..mestadels regbevis skulle man kunna säga..o sen stå o betala garageförsäkringar på dom.
har man då en försäkring på 20000 papp på r1 borde de snabbt kliva ner till 10 papp..+ garageförsäkringarna på dom andra. man borde efter ett tag(efter man betalat av dom andra hojarna i försäkrings pengar man sparar) tjäna på att ha köpt nåra hojar till
invecklat o jobbigt kanske men bara en tanke 
ska snart införskaffa min 3 hoj
jag har if på alla.
man får en massa rabatt ju mer hojar
(kanske bilar oså, vet ej) man har.
jag fick 300 spänn rabatt på kawan i månaden...aså 20 eller 30 % vet inte riktigt hu dom räknar.
undra hur mycke rabatt man kan få som max..50% tycker man åtminstone.
om man har en tokdyr R1 låt oss säga som man vill ha helförsäkring på..kankse man kan införskaffa en massa tokbilliga hojar..mestadels regbevis skulle man kunna säga..o sen stå o betala garageförsäkringar på dom.
har man då en försäkring på 20000 papp på r1 borde de snabbt kliva ner till 10 papp..+ garageförsäkringarna på dom andra. man borde efter ett tag(efter man betalat av dom andra hojarna i försäkrings pengar man sparar) tjäna på att ha köpt nåra hojar till