Liten film på min RG

Supra^ skrev:
sry, har bråttom o hitta inte rgf-threaden... så ja måst väl fråga här... säg mig va för batterin ni har i era rgf? ja vill int köpa original varta-skit.. kostar här i finland 60e o de e lite för dyrt för mig...har tänkt köpa ett biltema-batteri (JO ja vet att dom e skit, men bättre än inget...) så vilket biltemas batteri passar in dit, o har tillräcklit me ampere..? kommer ihåg att ngn hade biltema-batteri på sin... HELP :confused:

Esquina var det som hade biltema.

Supra^ skrev:
sry, har bråttom o hitta inte rgf-threaden... så ja måst väl fråga här... säg mig va för batterin ni har i era rgf? ja vill int köpa original varta-skit.. kostar här i finland 60e o de e lite för dyrt för mig...har tänkt köpa ett biltema-batteri (JO ja vet att dom e skit, men bättre än inget...) så vilket biltemas batteri passar in dit, o har tillräcklit me ampere..? kommer ihåg att ngn hade biltema-batteri på sin... HELP :confused:

Ja det var jag. Vill du få motion så ska du absolut köpa biltema! (Man får springa ett bra tag för att få igång den)

NSR_Martin skrev:
Jaså? Varför kör du 125a då? :kocko

:)

Samma sak är det inte...

Han menar nog att ljudet påminner om en moppes, då motorerna är relativt lika, bortsett från cyl. volymen :)

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd