Liten buckla i tanken

knorrhane

Eutrigla gurnardus
Gick med
31 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed triple -06
Hej

Jag undrar om någon har ett tips på en firma eller person på sporthoj som pysslar med att fixa bucklor utan att behöva lacka om. Jag upptäckte ett tag efter att jag köpt min fina gsxr 1000 K6 att det var en liten buckla på sidan om tanken. Det skulle underlätta om firman/personen fanns i norrbotten. Eftersom jag är lite petig så känns det irriterande.

Tacksam för tips

/Johan

Har kollat lite på nätet. Hittade en kille i Skellefteå som pysslar med sådant, men han hade aldrig provat på hoj tidigare. Han sa iofs att det skulle vara kul att testa. Är dock lite skeptisk till att ha min hoj som provkanin.

knorrhane skrev:
2451164 Har kollat lite på nätet. Hittade en kille i Skellefteå som pysslar med sådant, men han hade aldrig provat på hoj tidigare. Han sa iofs att det skulle vara kul att testa. Är dock lite skeptisk till att ha min hoj som provkanin.

Du kanske kan få ldet lite biligare då?

enduroemil skrev:
2451172 Du kanske kan få ldet lite biligare då?
Har funderat på att kolla det. T.ex att han kan ta min hoj som referens om det blir bra. Man kan ju kolla att om det blir dåligt så behöver det inte bli så dyrt. M.a.o gör man upp priset innan.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT