mr_rockster skrev:Det såg ju ut att vara RIKTIGT nära även i nästa kurva.. var han ute och lekte med slicks i regnet tro?
- Johan
Nejdå, men det var djävligt lerigt på hela banan efter alla träningar osv. Halt som fan. Alla hade problem med grepp. Och sen är det alltid halare på Super Polen när det regnar för det är inte 40-50 förare ute och håller den värsta vätan borta från racingspåret...
DAniel...