Lite video och bild lördag 2 okt

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Yamaha R1
Lite lek på raka, (hemlig så inte farbror blå kommer) och filma, fota lite. lomma_rider och jag tänkte dra från veberöd vid 16 imorgon, vädret ser faktiskt ut att bli ok. Har gjort väderobservationer från himmeln :tummenupp

Om någon mer vill fastna på bild eller hänga på så självklart dyk upp bara..

St1 16.00

försöker övertala kjellkriminell till lite fotojobb också.. fiiiifan sen säljer vi bilderna för 10000tals kronor. han är grym... eller tänk om han vill tjäna allt själv? :) vi lär ju bli några st iaf - hoppas vi får ihopa lite att mysa med i vinter, ifall det blir riktigt kallt kan det behövas när vi ligger framför brasan hos mig (oss) :) Dricker irish med grädde som rinner över och skryter med stoppies som är högre än nilssson_s .. längtar* gillar*

försöker övertala kjellkriminell till lite fotojobb också.. fiiiifan sen säljer vi bilderna för 10000tals kronor. han är grym... eller tänk om han vill tjäna allt själv? :) vi lär ju bli några st iaf - hoppas vi får ihopa lite att mysa med i vinter, ifall det blir riktigt kallt kan det behövas när vi ligger framför brasan hos mig (oss) :) Dricker irish med grädde som rinner över och skryter med stoppies som är högre än nilssson_s .. längtar* gillar*

Du kan försöka göra högre, då slår du nock di :krama :arsele

Du kan försöka göra högre, då slår du nock di :krama :arsele

nej han som fotade dig sa att han kunde göra min också i photoshop fast vrida den ännu mer.. men jag gillar inte mygel så ska göra en riktig och även om det betyder lite plast kåpor åt h-vete så blir det en sjuk bild precis sekunden innan..

Häng med istället och fega inte. Eller ska du tvätta eller nån sån hittepå anledning?.. skål på dig
(förresten är det sajklan som snodde mitt konto? skicka pm)

Hinner frugan bara hem från jobb så hakar jag på:tummenupp
Annars ha mobilerna på så ansluter ja så fort jag kan:D:D

nej han som fotade dig sa att han kunde göra min också i photoshop fast vrida den ännu mer.. men jag gillar inte mygel så ska göra en riktig och även om det betyder lite plast kåpor åt h-vete så blir det en sjuk bild precis sekunden innan..

Häng med istället och fega inte. Eller ska du tvätta eller nån sån hittepå anledning?.. skål på dig
(förresten är det sajklan som snodde mitt konto? skicka pm)

Jag hänger gärna på!! Men har ju inget att tjöra med :( hojen är både inlämnad och inlöst :huvet

skål kompis :)

Jag hänger gärna på!! Men har ju inget att tjöra med :( hojen är både inlämnad och inlöst :huvet

skål kompis :)

_Mia_ kanske har en att låna ut? Annars kan du fråga min kvinna snällt :) Hon har ett grönt vilddjur att låna ut. Annars får du köra oreggad r6a med slicks. spännande liksom. :tummenupp

jamen vi kan vänta vid stoppen... Kör inte över din förmåga kompis

Hinner frugan bara hem från jobb så hakar jag på:tummenupp
Annars ha mobilerna på så ansluter ja så fort jag kan:D:D

absolut.. ring oss eller ses på macken. :)

Ev e jag körbar:tummenupp

SeeYou

drick inte starksprit efter 04.47

Last edited:
...försöker övertala kjellkriminell till lite fotojobb också.. fiiiifan sen säljer vi bilderna för 10000tals kronor. han är grym... eller tänk om han vill tjäna allt själv? :) ...

Han kan inte, han är fast i Malme med enbart ett par skor och en trampcykel :huvet förlåd pågar!

... framför brasan hos mig (oss) :) Dricker irish med grädde ....

Har du farinsocker?

Fan att man jobbar! annars hade jag varit på plats och fotat! inte lika bra som kjellkriminell dock men lär mig ;)

vi var där 16 men vi var bara 3 sugna.. och några halkade efter så vi hittade på eget bus utan kamera.. det får bli en annan gång när folk är mer på hugget :) försökte förgäves tända en cigg i en timme med lite patroner från björka skjutfält och en sten. :) gav upp och la 2 spänn på tändstickor.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025