Lite väl MYCKET reklam på Sh...

Pawwe

SDK Socio#2533
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 1000SS -06
Börjar det inte bli lite VÄL mycket reklam på SH nu?
i skrivande stund, jag jag se 21(!!!!!) st reklam banners på denna sida. Okey att du swedie skall få in stålar så du kan driva denna sida ( och lite till..) men känns som om det går lite till överdrift nu

i skrivande stund, jag jag se 21(!!!!!) st reklam banners på denna sida. Okey att du swedie skall få in stålar så du kan driva denna sida ( och lite till..) men känns som om det går lite till överdrift nu

vad pratar du om?

Jag ser ingen i raden till vänster :tummenupp
Vet inte om IE7 inte tycker om reklam :D
Bara svart allt, men klickar jag där så poppar det upp hemsidan för respektive firma.

Om var aktiv medlem betalar en årslicens på 300 kronor skulle vi säkert slippa all reklam.

Fast det är väl ingen som vill det?

E väl inget fel med reklam?
Finansierar ju vårt missbruk :D

Skulle gärna ägt en sån här trevlig sajt själv :yoparty

Dom är väl inte så störande? Jag har ju lagt annonserna runtomkring det som folk kommer till sidan för... forumet.

Jag har även tagit den åtgärden att inga animerade annonser skall förekomma. Dock är det några kvar att sålla ut (deras annonseringsperiod måste gå ut).

Men jag håller med... det är lite väl många. Men jag är av den åsikten att den som vill visa sig via sporthoj.com ska få göra det. Men jag kan ju såklart alltid öka kostnaden för att annonsera och på så sätt sålla ut de mindre företagen. Men hur ska då DOM nå ut? Jag vill hjälpa dom oxå.

Ser inte någon som helst problem med reklamen. Det finns ju reklam på alla olika communityn och denna sajt är ett företag som vill få in pengar. Ska du klaga, klaga till Swedie via PM men jag tror inte du kommer långt med det.

EDIT. Cheifen har ju redan svarat :)

2756410 jag vill ... tror att det hade rensat bland medlemarna lite så man slipper vissa dumma och onödiga inlägg.
sh skulle bli sjukt mycket sämre och tråkigare... kanske en hundradel av det som finns på SH skulle vara kvar. Att göra en sajt till betalsajt kräver många tusentals fler besökare än det är just nu. det kanske skulle bli några hundra kvar som använder sajten... vad får jag för det? en sajt för inbördes beundran. Nu är det öppet för alla o beundra varandra :D

Bättre lösning är att folk följer reglerna jag satt upp
www.sporthoj.com/regler.php

sh skulle bli sjukt mycket sämre och tråkigare... kanske en hundradel av det som finns på SH skulle vara kvar. Att göra en sajt till betalsajt kräver många tusentals fler besökare än det är just nu. det kanske skulle bli några hundra kvar som använder sajten... vad får jag för det? en sajt för inbördes beundran. Nu är det öppet för alla o beundra varandra :D

Bättre lösning är att folk följer reglerna jag satt upp
www.sporthoj.com/regler.php

Sant :tummenupp , jag tänkte lite fel :pannkyss

En separat sida som andra hemsidor har typ "länkar" kan man kanske ha för att lägga de mindre företagen på?

Då kan folk som letar efter dem själv gå in o se o de bir plats för fler :va

det är ju bara smidig reklam på vänster sida av skärmen. Den stör inte alls. Måste folk alltid ha nånting att klaga på eller?

Det är ju bara reklam runt om, vänta bara tills det är reklambanners vid varje radbyte, då kan man börja klaga :hihi

Håva in pengar säger jag, sidan sköts bra i övrigt och jag tycker att det är kul att denna sida blivit poppis! :tummenupp

Firefox och adblock är lösningen

Bifogat

• reklam.jpg
    reklam.jpg
    95.6 KB · Visningar: 237
Jag tycker Jonny har löst det jävligt snyggt. Tycker inte det finns något att klaga på om man inte är shopoholic eller något.

Reklam genererar pengar som genererar moms och inkomstskatt som genererar nya vägar! :tummenupp Mer reklam åt folket! :)

Reklamen som ligger till vänster stör inte mig något, däremot när man går under annonsforumet. Bilden som ligger "bakom" annonsdelen, som asfalten gör på forumet, är mycket mycket irriterande.:mad:

Orka klaga.

Det är gratis att vara här.

Ingen tvingar er att vara här.

Var ligger problemet?

Gillar ni det inte, stick då? Det lär ju inte bli bättre med gnäll.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg