lite väl mkt

för det första sa jag läs infon..för det andra är det väl likadant som stavfel hit och dit.. :va

Vanish skrev:
för det första sa jag läs infon..för det andra är det väl likadant som stavfel hit och dit.. :va
Det är ju lika jävla illa det... Stavfel, nollor, ballar i skuggan, kebabkittade BMW, moppar med baslådor. Vaffan, det börjar bli lite jobbigt.

Våren, kom å lös detta ofantligt stora problem :rolleyes:

hållundan skrev:
Det är ju lika jävla illa det... Stavfel, nollor, ballar i skuggan, kebabkittade BMW, moppar med baslådor. Vaffan, det börjar bli lite jobbigt.

Våren, kom å lös detta ofantligt stora problem :rolleyes:

Jag håller fan med dig, jag sitter o skriver här i förhoppning på en kommande vår, man kunde vart ute o åkt nu :(

Vanish skrev:
Jag håller fan med dig, jag sitter o skriver här i förhoppning på en kommande vår, man kunde vart ute o åkt nu :(
Åka kan man göra redan nu.
Var ute en och körde i lördags, hann tyvärr bara med en lite runda. För jag skulle :fyllisar på kvällen.
Blir nog en tur i helgen om vädret tillåter det. :arsele

/Mheel

Mheel skrev:
Åka kan man göra redan nu.
Var ute en och körde i lördags, hann tyvärr bara med en lite runda. För jag skulle :fyllisar på kvällen.
Blir nog en tur i helgen om vädret tillåter det. :arsele

/Mheel

Hade hojjen varit ihopplockad och klar plus att man skulle ta bort all snö överallt och höjja temperaturen 15 grader så vi har iaf 5+ så jaa då skulle jag va ute o åka!

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back