Lite väl billig gixxer

Fan snubben bor ju i Bjärred :3freak

Bara köra dit o provköra. För övrigt så är det ett bra pris på den, om den nu inte varit klotad. Personligen hade jag hellre lagt på ett par tusenlappar och köpt en 04:an (=nästa generation)

den där har funnits länge..låtsas blocket aså

det är en usa hoj, skulle jag tro,
kolla in reflexerna på framskärmen ingen svenskhoj som har det väl?

Jag ringde på den nu, det finns ingen hoj. Han trodde jag ville sälja något till honom men han ville ingen köpa. Då bad jag honom kolla själv för han trodde att han ringt fel men sen fick han syn på den. Han som har numret har inte den hojen i alla fall. Nån mer som ringt?

Det konstiga är att han har en 04:a på bilden, 03:an ser helt annorlunda ut.

Hata

yahman skrev:
2062473 Fan snubben bor ju i Bjärred :3freak

Bara köra dit o provköra. För övrigt så är det ett bra pris på den, om den nu inte varit klotad. Personligen hade jag hellre lagt på ett par tusenlappar och köpt en 04:an (=nästa generation)

mm, han bor i bjärred, anonsen är fett falsk,dom som ringer kommer till mig. oddjob la själv dit den, omogna j*vel, man kan inte ta bort den heller.....HATA, förövrigt är det han som säljer en mindre möglig godisbit på sidan oxå....så ni kan skicka hat sms eller nått:)
jag har inte ens hoj än...

ses

Skogis skrev:
2065705 mm, han bor i bjärred, anonsen är fett falsk,dom som ringer kommer till mig. oddjob la själv dit den, omogna j*vel, man kan inte ta bort den heller.....HATA, förövrigt är det han som säljer en mindre möglig godisbit på sidan oxå....så ni kan skicka hat sms eller nått:)
jag har inte ens hoj än...

ses
Jao.. det var kul till en början, men det funkar inte att radera och jag har mailat två gånger,
så ni andra inte tror att jag skiter i det.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D