Lite typs till en ny stuntare med hoj?

Svårt att ge dig tips när man inte vet hur långt du kommit/hur duktig du är. Hur bra är du på att köra bakhjul, kan du göra långsamma wheelies? kan du köra cirklar ännu:confused: ?

Men det bästa tipset är väl att umm träna? så lär du dig själv till slut:gnissla

Själv har jag inhandlat den nya hotnessen!

VÄrsta bling bling sulfjeder ekrat hjuul!

http://www.blocket.se/vi/17260812.htm?ca=11_s

Hahaha den där ser helt livsfarlig ut :rofl, Borde ha ganska saftigt vikt/effekt förhållande :D

Tips stavas med i... Typ...

klart man vill ha en lite billigare hoj i början... för dom går mycket i backen!
Hitta en hoj i stuntsverige som inte ha legat ner så ska du få ett inramat diplom!!
Men det kanske inte funkar så på MOPPENET!

Last edited:
det överlägset bästa tipset är att hänga med folk som är bättre än en själv.

kan inte mycket själv men det lilla man lärt sig har ju kommit genom att se vad dom andra dårarna hittar på. finns en del duktiga motardåkare i gbg men dom har inget att sätta upp mot moppefuckona vi såg i arendal (zarell var inte du en av dom ?)

klart man vill ha en lite billigare hoj i början... för dom går mycket i backen!
Hitta en hoj i stuntsverige som inte ha legat ner så ska du få ett inramat diplom!!

haha så jävla sant!

jag har btw en leksak som jag håller på att göra stunthoj av nu, den e inte vurpad änn :tungan
kan jag också få ett diplom?:D

de e ju klart att en stunt hoj har legat i backen, men vem fan vill ha en ner pissad hojj som nästan alla här i detta forum har sparkat ner med flit och är slut körd?
det var ju ett jävla bra pris för den, men efter allt man har hört så kanske det inte var så jäkla bra,
tänker inte gå mer oftopic nu och du stuntproffset himself kan ju ta å ge han lite tips

HAHA Crill! Du verkar juh veta allt om den där hojen, så du borde juh ge alla tipsen. det finns inte så många hojar som inte har blivit nersparkad som kör stunt, fast vad vet jag. Det är inga fel alls på den där hojen! så om du tar och fortsätter med din arox proffs stuntning du kör så lär det här bli svin bra ska vi se. moppeproffset himself!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!