Lite tjatigt kanske… men ändå: #22 Mozz i rutan!!!

Tänk dessa tursamma ungdomar som får lära sig fysik av självaste Mozz!!!! Mina betyg hade varit bättre!'n

Skitbra, jätteroligt!
Men dialekten... jag förknippar den inte riktigt med Varbergsmål. Mer Borås om jag får tycka något.
Och nej. Det är ITTE tjatigt. Jag har sagt det förr: SST600 verkar bara bestå av en enda förare.

Skönt att du fortsätter leverera även utanför asfalten!
Men, hur kommer det sig att du som en av få aktiva & kanske med åldern på fel halva för en lovande internationell karriär – ändå syns mer än alla andra utövare tillsammans?

Du är ju föredömet i rörligt media nu och Macke en god ambassadör för hur man kan göra för att få ett proffsigt yttre på sin satsning. Har ju själv funderat mycket på det där med ”Varför” det är så få som vågar visa stolthet över att man kör racing utan stödhjul i dubbla motorvägsfarten och sen våga berätta om det…. Inte hittat enhetligt svar än, kanske det hör till ”kan själv, inte ska väl jag behöva & någon annan borde” mentaliteten, vad vet jag?

Önsketänkande är ju att få åtminstone var 5e aktiv förare vilja och faktiskt försöka föra ut intresset för RR-sporten. Stödjer gärna en ”Mossberg media-award” där föraren med flest inslag i press/media leder till gratis licens el träningsläger kommande säsong?

Lycka till i öknen
Å som litet sponsortips – ta med helgad racingsand att erbjuda fansen = ”Mozz memorabilia”

/Eric

Hur skulle det kunna bli tjatig? :D Heja dig som ser till att synas!! :banana :yoparty

Man måste bara smittas av din entusiasm, kör skiten ur dom nere i Dubai. Var det 14/15 feb? Det är ju typ snart :tummenupp

Mozzis :kär:kär:kär
Vet du om det kommer att visas på ngn obskyr tevekanal eller via nätet, så att man kan följa dig på fredag?

Jag har sagt det förut och jag säger det igen... Du är en förebild för oss alla Mozz!:rock

Det är befriande att se en högstadielärare i engelska, matte och slöjd (om jag minns rätt) i ena stunden, med lågande blick, vittna om roadracingens intensitet i startögonblicket för att i nästa stå vid katedern och undervisa glinen i något teoretiskt mumbo jumbo...:D

Att du sedan dessutom manifesterar en racerförares främste accessoar, nämligen sideburnsen, genom att synas med dem på SVT gör dig ovillkorligen till min stora hjälte...:Bugar:hihi

När jag är 54 bast vill jag oxå va som du Mozz...:krama;)

/BG

Grymt som alltid Mozz! :tummenupp

Jag är en lycklig och stolt man med en Mozzberk tröja hemma!
Vilken intervju, vilken man, vilken förebild!:kär

Kul intervju, du verkar vara en härlig och passionerad person. Hade gärna haft dig som lärare i skolan. :)

Jag har sagt det förut och jag säger det igen... Du är en förebild för oss alla Mozz!:rock

Det är befriande att se en högstadielärare i engelska, matte och slöjd (om jag minns rätt) i ena stunden, med lågande blick, vittna om roadracingens intensitet i startögonblicket för att i nästa stå vid katedern och undervisa glinen i något teoretiskt mumbo jumbo...:D

Att du sedan dessutom manifesterar en racerförares främste accessoar, nämligen sideburnsen, genom att synas med dem på SVT gör dig ovillkorligen till min stora hjälte...:Bugar:hihi

När jag är 54 bast vill jag oxå va som du Mozz...:krama;)

/BG

:Bugar:Bugar:Bugar

Strålande inslag och mycket strålande retorik. :tummenupp

Och jag som trodde att vi skulle få en onboard varv runt skolan med damcykeln. Det såg precis ut som en laddad gopro redo att dra runt skolan med cykelkorgen...

Jag tror bestämt att minkedjeknäckare syntes i verktygslådan, jag som undrat så lönge vart den varit. Skönt att det nu rett ut sig.:brinnerup

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!