lite supermotarddäck till salu!!!

Spider skrev:
Men ge dig nu. Det finns ju en annonsdel här på forumet, använd den !!!

.

VA FAN SKA DU BRY DIG!!!!Har du verkligen inget annat att göra!!!!
jag kanske tyckte att det skulle underlätta att sälja dom genom att ha dom här också!!!såg nån som ville köpa motarddäck här på sm-forumet,så jag tyckte att det skulle vara smart att ha en länk här till annonsen.
det var säkert du som raderade både min tråd och annons!!!TACK SÅ JÄVLA MYCKET.

Har du ens rätt att radera andras trådar o annonser!
sen kan du ju testa sökmotorn till annonser.den funkar ju inte direkt perfekt.
om jag tar visa mina annonser så kommer inte ens däck annonsen fram.tar jag och söker däck så kommer inte min annons fram,fast jag har som topic däck.söker jag annonser i västmanland så kommer inte min annons fram fast jag skrev västmanland när jag la in den.kolla själv att allt stämmer som jag säger med topic o län.

du verkar läskig att köpa ifrån... :kocko

Viru skrev:
jag kanske tyckte att det skulle underlätta att sälja dom genom att ha dom här också!!!såg nån som ville köpa motarddäck här på sm-forumet,så jag tyckte att det skulle vara smart att ha en länk här till annonsen.
Nope, inte jag. Jag har inget med det att göra alls. Jag är bara en helt vanlig medlem här på Sporthoj som vill slippa säljpitchar här på forumet.

MEN, kanske någon moderator tycker att saker och ting inte står rätt till.... Eftersom du godkänner de regler som gäller här på forumet och som Swedie en gång satt upp då du blir medlem så kan jag inte förstå vad problemet är. Annonser hör hemma bland annonserna och diskussionerna på forumen.

Sen brukar det ju även vara så ATT DOM SOM SKRIKER gör det för att dom vet att dom är ute och cyklar. Så, tagga ner ett par meter och lägg in en annons så skall du se att du får grejorna sålda.

.

Last edited:
Viru skrev:
Lugn och fin! Har du knaprat konstiga piller? Fel forum föressten kanske ;)

Viru skrev:
Har du ens rätt att radera andras trådar o annonser!
sen kan du ju testa sökmotorn till annonser.den funkar ju inte direkt perfekt.
om jag tar visa mina annonser så kommer inte ens däck annonsen fram.tar jag och söker däck så kommer inte min annons fram,fast jag har som topic däck.söker jag annonser i västmanland så kommer inte min annons fram fast jag skrev västmanland när jag la in den.kolla själv att allt stämmer som jag säger med topic o län.
Kollat http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=18 ? Perfekt ställe att kommunicera sina sypunkter och förslag till förbättringar.

.

en tanke bara... ifall ni gör som ovan och råkar hitta nåra motarddäck som ni inte vill ha... då kan ni gärna skicka upp dom till mig i falun, jag betalar frakten!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT