creare
Guest
Några måste börja, sen kommer fler, sen tar vi över Sverige. Ställer nån sig i vägen? - bust a cap in his ass, blaow blaowFeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!
Synd att folk inte kör sådär på gatorna här i Sverige med..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Några måste börja, sen kommer fler, sen tar vi över Sverige. Ställer nån sig i vägen? - bust a cap in his ass, blaow blaowFeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!

Feeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!
En fråga!? Varför kör ALLA på cross? billigare så? För dom verkar ju inte ha råd me hjälm..
Några måste börja, sen kommer fler, sen tar vi över Sverige. Ställer nån sig i vägen? - bust a cap in his ass, blaow blaow![]()
Blanco heter det.![]()
Han skrev,

Feeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!

Visste att Lil'Wayne släpptes för inte allt för länge sen men att han skulle ut o slanga direkt hade jag ingen aning om..2:08
Busta Rhymes, 1:42?Kanye West hängde också med ut ser jag 2:44![]()
Eru blind på alla tre ögon eller? Va ju massa SH och till och med nån fyrhjuling.En fråga!? Varför kör ALLA på cross? billigare så? För dom verkar ju inte ha råd me hjälm..

Eru blind på alla tre ögon eller? Va ju massa SH och till och med nån fyrhjuling.
Du kanske inte ska dricka så mycket vin...![]()
Men...det gör du ju redan.
Jag kan filma dig nästa sommar så langar vi upp en rulle på SH och visar att svennar kan också!
Eller nä...finnar menar jag...![]()
Säga vad man vill, men många av killarna i första filmen va grymma på bakhjulet. Att köra kontrollerat på bakhjulet med en 250cc 2-takt är ju skitsvårt, att sen göra det på balanspunkten med en hand på styret medan man kollar in i kameran.....
Hehe ja jo jag gör ju iaf mitt bästa!
Men skulle va nice om man drog runt typ 20st och körde sådär på gatorna det inte så ofta man ser tyvärr
Äsch trams nu är du bara larvig! Jag lärde mig att slanga på en 250 2T inga konstigheter alls tyckte att den va riktigt skön faktikst...
Möjligtvis lite små ettrig när man dra upp den men det ingen fara! Att sen ligga på balanspunkt är inte så svårt faktiskt..![]()
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife