Dr.Bike
Guest
Läs begrunda eller förfasas, le eller skratta igenkännande, men visst har de rätt?
www.skrivihop.nu/exempel
www.skrivihop.nu/exempel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dr.Bike skrev:2540635Läs begrunda eller förfasas, le eller skratta igenkännande, men visst har de rätt?
www.skrivihop.nu/exempel
supernaut skrev:2540637Hur länge har internet funnits?
Dr.Bike skrev:2540639Vet ej, en del säger 1980, en del -83 osv, det beror på vad man menar... Nerdarna Gates och Ballmer satt väl på nån 1baud per år uppkoppling mellan två universitet i USA under tidiga 80-talet men var det Internet?
Vadan frågan? Undrar du hur förfallet kan ha gått så fort?![]()
Kawakex skrev:2540640jag är ingen sjuk sköterska.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

AndreasNo skrev:2540642han syfta nog på att dendär sidan ärgammal o de flesta sett den
AndreasNo skrev:2540642han syfta nog på att dendär sidan ärgammal o de flesta sett den
Santo skrev:2541063Med tanke på hur folk stavar så verkar det inte som om de flesta sett den...
AndreasNo skrev:2541066fålk stavar fel åck sont endo, kvittar åm dåm lest dän sidan tusen gonger.
Edit: asch då, du hann![]()

Talk to meeeeeeeAndreasNo skrev:2541066fålk stavar fel åck sont endo, kvittar åm dåm lest dän sidan tusen gonger.
Edit: asch då, du hann![]()
Dr.Bike skrev:2540635Min signatur är felstavad.
Jonathan, kan inte du rätta mig?
Jonathan. skrev:2542820Javisst kan jag det. Det heter lämpligt.
Varsågod.
Det har sitt ursprung i ARPANET från 60-talet.Dr.Bike skrev:2540639Vet ej, en del säger 1980, en del -83 osv, det beror på vad man menar... Nerdarna Gates och Ballmer satt väl på nån 1baud per år uppkoppling mellan två universitet i USA under tidiga 80-talet men var det Internet?
Vadan frågan? Undrar du hur förfallet kan ha gått så fort?![]()

Dr.Bike skrev:2544293Du får starta en tråd om rättSTAVNING. Det där med att ETT ord av 100 kan bli fel är f.ö ett fel som återkommer hos alla, MEN inte regelmässigt, så sila mygg du.

newstead skrev:
Jonathan. skrev:2544426Jag vet. Tänkte bara vara sådär lagom dryg som bara jag kan vara ibland.
Sila mygg, den har jag inte hört.
Over and out.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|