"lite" sent men NY här!!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Kom just på att jag har missat att introducera migsjälv här på forumet. :)
Det var ju ett litet tag sen jag registrerade mig men har inte "hunnit" eller rättare sagt så har jag missat att säga hej. Domflästa känner säkert redan till mig. :hej

För er som inte vet vem jag är så är jag en glad prick på snart 18 år. Bor i småland, älskar framför allt att köra hoj men det blir även en del mekande.
Läser till informationsteckniker i Jönköping (pendlar).
Är inte så sportslig av mig annars men tränat TaeKwonDo i 7 år under min ungdom, ung är jag väl fortfarande men det var längesen jag tränade så jag är inte riktigt i form om man säger så. :D

Måste tillägga att jag verkligen trivs på dethär forumet. Stort tack till dom skyldiga. Swedie vad jag förstår är manager för denhär siten så det är väl mest honom jag får tacka :tungan
Tycker det är synd att man inte har känt till forumet sen dess att man fick körkort. Mer reklam skulle vara fint. :tummenupp (swedie... får jag domdär SH dekalerna snart.. :rolleyes: )

:squid ses på vägarna!.
 
.... och sen har du en skitfrän avatar som man verkligen inte glömmer !

Kul att du är här, välkommen!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top