Lite söndagskörning (video) ZX12R

vad har hänt med det här forumet egentligen.. det är verkligen påväg utför

Söndagskörning

Hade velat se klippet, men förstår att TS tog bort klippet efter mobbningen här. Nä nu är det bäst man passar sig för vad man lägger upp för lame filmer här. :krama

vad har hänt med det här forumet egentligen.. det är verkligen påväg utför

Det är inte så konstigt att det är väldigt få filmer att kolla på eftersom man bara får höra hur dåligt man kör. :brinnerup

Ska man bara klaga kan man knipa säften istället! :tungan

(mina fem öre)
/Flurp

Alla har sin egna åsikt osv men sen kanske man inte alltid behöver yttra sig heller för den delen. Tror också, som Flurp säger, att det säkerligen hade varit fler filmer uppe om folk inte skulle börja mobba filmskapare som kör under 150..:dummer

Mina future movies kommer komma upp oavsett & stanna kvar iallafall!:hej

Det är inte så konstigt att det är väldigt få filmer att kolla på eftersom man bara får höra hur dåligt man kör. :brinnerup

Ska man bara klaga kan man knipa säften istället! :tungan

(mina fem öre)
/Flurp

Ok men varför lägger man då upp en film om man inte pallar med negativ kritik?.
Förstår man inte själv att ALLA inte kan tycka om filmen?.
Jag kan tycka det är lite elakt att ge negativ kritik till en som är medlem på sporthoj, MEN många tror jag inte börjar gråta! utan dem tar till sig och förbättrar.

Ska man ge kritik till någon på sporthoj kan man göra det på ett snällt sätt, inte för att jag är bättre eller snäll, men för att tända glöden och se ännu bättre material. :)

Tänk på alla som bygger hoj/bil har du inte sagt att nått bygge är fult? eller inte "passar din smak"?.
Jag tror inte alla artister älskar sina gamla "verk". :)

Alla har sin egna åsikt osv men sen kanske man inte alltid behöver yttra sig heller för den delen. Tror också, som Flurp säger, att det säkerligen hade varit fler filmer uppe om folk inte skulle börja mobba filmskapare som kör under 150..:dummer

Mina future movies kommer komma upp oavsett & stanna kvar iallafall!:hej

Det handlar ju inte alltid om att köra 150.
Filmen som låg i denna tråd såg det ut som att gå fortare än 250.

Last edited:
Ok men varför lägger man då upp en film om man inte pallar med negativ kritik?

Som jag skrev innan, Ska man bara klaga kan man knipa, men kommer man med saklig feedback typ vad som kan förbättras och vad man ansåg var mindre bra så (tycker jag iaf) att det är OK, men att bara kasta bajs på någon utan att säga varför skapar lätt en mindre trevlig atmosfär.. :tungan

/Flurp

Last edited:
Ja jag har haft ett litet uppehåll här på forumet, och nu har jag verkligen reagerat på att det inte händer mycket alls på film & bildsektionen.. Det var mycket bättre stämning förut, och det postades nya saker varje dag,, både bra och mindre bra.

Sen är det väl ingen som siktar på att få en utmärkelse för bästa redigering eller åkning heller som sagt.

Åker man under 150 får man tråkiga inlägg pga det och kör man över 110 på motorvägen får man tråkiga inlägg pga det, så kommer det väl förmodligen alltid vara.. Men i min lilla fyrkantiga värld är det rätt onödigt att ge såpass felaktig kritik till folk så att klippet tas bort helt och hållet..

Som jag skrev innan, Ska man bara klaga kan man knipa, men kommer man med saklig feedback typ vad som kan förbättras och vad man ansåg var mindre bra så (tycker jag iaf) att det är OK, men att bara kasta bajs på någon utan att säga varför skapar lätt en mindre trevlig atmosfär.. :tungan

/Flurp

Jag tror vi förstår varann :tummenupp

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back