Lite söndagskörning (video) ZX12R

Jag som trodde att det var du i den lilla nissan i början:fatta!

Jag förstår inte....

du höll jämner gas på en långraka där din kompis filmade. och..?

Måste gått jättefort.. Uppemot 90 blås?

Kan jag få tillbaka 25 sekunder av mitt liv tack. ;)

Alltså grabbar jag håller med filmen är lame, men min första tanke då jag gick tillbaka till tråden var "har man inget vettigt att säga så säger man inget".
Killen har inte varit reggad länge på SH så endera är han en återfallsknutte eller nyexaminerad plastmissilspilot och tycker att det går "jettefort !!!111!!!"

Men alla bör väl få utrymme ? Ska jag inte våga lägga upp en film bara för att jag inte kan slanga som matte.t eller brassa helvette som GR ?

btw flytta till rätt forumdel

Att se sig själv på video är väl skitkul, det tycker iallafall jag. Att man sen tycker det är skitkul att köra hoj och vill visa det för andra tycker jag också... Men för andras ögon är det som vilken moppe-film som helst man ser på youtube... Tanken är god men tyvärr ser inte andra det på samma sätt. Fortsätt köra och ha kul i sommar :)

Tips: Fäst kameran på tanken istället.. Mycket roligare att se och ger bättre respons av folk på forumet :yoparty

Måste gått jättefort.. Uppemot 90 blås?

Är väl inte snabbare än du kör på bulten?? :hihi

För övrigt så tycker jag att ni är jätte tuffa som trycker ner på en kille som är ute och cruisar?:näsblod
Kanske för att han inte vågar bomba Bulten i 90 blås som vissa andra:krama
Alla har olika körstilar, det tycker jag att folk sa respektera utan att trycka ner på personen med en lugnare körstil :huvet

Är väl inte snabbare än du kör på bulten?? :hihi

För övrigt så tycker jag att ni är jätte tuffa som trycker ner på en kille som är ute och cruisar?:näsblod
Kanske för att han inte vågar bomba Bulten i 90 blås som vissa andra:krama
Alla har olika körstilar, det tycker jag att folk sa respektera utan att trycka ner på personen med en lugnare körstil :huvet

Vadå man får ju respekt om man är snabbast på sh? :va

Det var en väldigt kort film, kortfilm från konstfack??
Aja skitsamma det var första filmen och jag slår vad om att TS bara kommer att bli bättre och bättre på både filmning och upplägg ju fler filmer han gör :)
Man måste ju börja nånstans.

Filma mer och visa oss sen när du tycker att du vill det igen :)

Nej.. Inte direkt :krama
Folk blir förbannade och klagar på den som kör för fort.. Från och med när Klagotråden startades så kör jag alltid lagligt.. Man kan ju ljuga på SH som så många andra :tungan

Skönt att du inte fattade poängen i den tråden, trots dess längd i meddelanden :tummenupp

Skönt att du inte fattade poängen i den tråden, trots dess längd i meddelanden :tummenupp

Fattade poängen? När folk med PHETA ÄRRETTOR med yoshimura helsystem pc osv osv.. Säger åt mig att jag kör för fort? Get my point??
Jo jag förstod poängen.. Men det är kul å driva med folk med dubbelmoral :tuttar

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla