sgtpepper
Delivering excellence since 1974
Jag måste bara hoppa in lite kort och säga att det där var en jävligt fin bild! Jag gillar särskilt hur man ser varmluften från avgasutblåset!KetogaN skrev:Här är en bild jag tagit med ett 70-200 4L
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste bara hoppa in lite kort och säga att det där var en jävligt fin bild! Jag gillar särskilt hur man ser varmluften från avgasutblåset!KetogaN skrev:Här är en bild jag tagit med ett 70-200 4L
MikkE skrev:Chrilla:Kul med lite positiv anda
Du har PM
Ähh! Du har bara Photoshoppat det!KetogaN skrev:Här är en bild jag tagit med ett 70-200 4L (konstigt nog är hojjen i fokus, den är inte suddig, och där är inte ens några fåglar med.. hmm.. skumt)
Ja använd det sist nämda konto= personnummer och inget clearingnummer så ska det gå.Jonathan skrev:Det funkar inte som det ska. Jävla Handelsbanken![]()
Det finns ju endast två alternativ att välja på med Nordea. Antingen "Nordea" eller "Nordea, konto=personnummer". Det sista alternativet skall man inte använda nåt clearingnummer till och bör således vara rätt.
Eller![]()
Tackar så hjärtligtJonathan skrev:Det fixade sig!
Lycka till med sponsringen nu MiKKe!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti