MikkE
Guest
Hejsan alla!
Under denna sommar har jag vart med om en del bandagar och rr tävlingar. Kanonkul har det vart!
Den mesta av tiden på banorna har jag mest vart ute och fotat med både bra och sämre resultat på bilderna.
Jag lär mig fortfarande och brinner bara mer och mer för det.
Nu är säsongen över för motorcyklarna och man får nu vänta på nästa. Jag kommer då SJÄLVKLART att finnas
på bandagar och tävlingar så ofta jag bara kan! Det är ju det jag tycker är kul att fota (mest).
Då kommer jag till själva (pinsamma) poängen med hela inlägget.
Förra veckan sålde jag mitt lilla Sigma objektiv som har hängt med en del för att kunna uppgradera mig
till nästa rr säsong (även till vinter då folk åker på is med hojar och skidor) med ett ÄNNU bättre objektiv för
att kunna få ÄNNU finare bilder.
Då undrar jag om DU/NI vill hjälpa mig med sponsring till mitt nya objektiv som jag har fått bra erbjudande för!?
Objektivet är ett Canon EF 70-200/4,0 L USM (se bild nedan)
Om du känner för att hjälpa mig på vägen med min 'fotokarriär' så får du gärna skänka några kronor.
Jag själv sparar så mkt jag kan. Det kan bli ris, det kan bli ros.
Kontonr: 1401 4730 735, Nordea (alla siffror ihop, inget clearingnr.)
Glöm inte att skriva ditt nick!
mvh
Generad Micke
HÄR finns det några bilder.
Under denna sommar har jag vart med om en del bandagar och rr tävlingar. Kanonkul har det vart!
Den mesta av tiden på banorna har jag mest vart ute och fotat med både bra och sämre resultat på bilderna.
Jag lär mig fortfarande och brinner bara mer och mer för det.
Nu är säsongen över för motorcyklarna och man får nu vänta på nästa. Jag kommer då SJÄLVKLART att finnas
på bandagar och tävlingar så ofta jag bara kan! Det är ju det jag tycker är kul att fota (mest).
Då kommer jag till själva (pinsamma) poängen med hela inlägget.
Förra veckan sålde jag mitt lilla Sigma objektiv som har hängt med en del för att kunna uppgradera mig
till nästa rr säsong (även till vinter då folk åker på is med hojar och skidor) med ett ÄNNU bättre objektiv för
att kunna få ÄNNU finare bilder.
Då undrar jag om DU/NI vill hjälpa mig med sponsring till mitt nya objektiv som jag har fått bra erbjudande för!?
Objektivet är ett Canon EF 70-200/4,0 L USM (se bild nedan)

Om du känner för att hjälpa mig på vägen med min 'fotokarriär' så får du gärna skänka några kronor.
Jag själv sparar så mkt jag kan. Det kan bli ris, det kan bli ros.
Kontonr: 1401 4730 735, Nordea (alla siffror ihop, inget clearingnr.)
Glöm inte att skriva ditt nick!
mvh
Generad Micke
HÄR finns det några bilder.