Lite nytt lek från mig

Inga stoppisar för att mitt framhjul är av riktigt rutten kvalite! Ska nog byta ut det imorgon bara för det.

Kul att se hur man gör på "riktigt", höra motorljud å så på film. Se hur man gör (och inte gör....) lärorikt. Spank you

Men du behöver en bur och långa puckar verkar det som, stackars motorkåpor...

Det där ser ju riktigt bra ut.. Kan du inte slänga upp alla dina småfilmer i en o samma tråd? Har bara sett den här och den när du cyklar delvis, har du fler?

Swedie skrev:
jepp. original styre som sitter på :) Jag gillar inte cross styren. Dem är till för crosshojar.

DE är till för crosshojar. DE gillade vad jag sa till DEM. Jag trodde inte DE skulle gilla grejjen jag gjorde för DEM.

=)

Du behöver ett bättre ställe att öva på juh din stackare... Känns helt plötsligt väääldigt lyxigt med Bivaröd så nära!!..

jao! men nu är det slutkört för några veckor.. suck. Axeln gick ur led när jag krascha.. suck

Swedie skrev:
jao! men nu är det slutkört för några veckor.. suck. Axeln gick ur led när jag krascha.. suck
Usch då... Men då e det nog slutkört för detta året då?! Iaf om du ska hålla dig i Sverige... Känns som snö o slask väntar runt hörnet nu!! :zpy :zpy

sålänge jag inte kraschar är jag Ok stuntare.. lol. Visste, jag kan försöka lära ut.. men usch! hatar om följderna blir en krasch pga nått jag säger.

Swedie skrev:
sålänge jag inte kraschar är jag Ok stuntare.. lol. Visste, jag kan försöka lära ut.. men usch! hatar om följderna blir en krasch pga nått jag säger.

Kameraman:"Går det bra för dig"
Swedie: "Wähähaoouha"

Jag trodde inte du var SÅ vass på att stunta, känns som de flesta i sverige stuntar genom att åka fort.
Du är en av få som verkligen STUNTAR :rock
Vi* vill gärna se mer filmer och gärna en liten "Stunting for dummies" instruktionsvideo.

*Vi=jag och antagligen merparten av sporthoj.com´s medlemmar.

hehe tack! Ska bara få till armen så den blir stark igen så kan jag sätt en hjälmkamera på skallen å på så sätt instruera. :)

det där är min stunthoj... ren stunthoj.

Jag vill oxå ha en ren stunt hoj.....nån som har nån att sälja??? :Bugar

en annan sak...kanske en dum fråga....varför är det så hög tomgång, det låter som det är det iaf :confused:

Last edited:
ThiMan skrev:
Jag vill oxå ha en ren stunt hoj.....nån som har nån att sälja??? :Bugar

en annan sak...kanske en dum fråga....varför är det så hög tomgång, det låter som det är det iaf :confused:
Det är nog nån form av stunt-special eller nåt.:)

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC