Lite nya bilder från MotoGP depån:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Några kommentarer:

• Suzuki etablerar sig verkligen som experter på det fulsnygga. Kolla in avgasröret. Och det verkar vara rekordförsök i fet sving!

• Hopppas att Tamada behåller sin underbart diviga hjälm och kompletterar med ett ställ som matchar.

• Det kan inte vara lätt att hålla sig för garv i Abes sällskap - kolla in frisyren!
 

Bifogat

  • 261509.jpg
    261509.jpg
    104.6 KB · Visningar: 280
  • 261502.jpg
    261502.jpg
    87.9 KB · Visningar: 256
  • 261441.jpg
    261441.jpg
    110.7 KB · Visningar: 236
Nyteknik skrev:
Några kommentarer:

• Suzuki etablerar sig verkligen som experter på det fulsnygga. Kolla in avgasröret. Och det verkar vara rekordförsök i fet sving!

QUOTE]

De försöker ju dessutom poserfärgmatcha med en blå (?!) kedja!
 
oscar skrev:
Nyteknik skrev:
Några kommentarer:

• Suzuki etablerar sig verkligen som experter på det fulsnygga. Kolla in avgasröret. Och det verkar vara rekordförsök i fet sving!

QUOTE]

De försöker ju dessutom poserfärgmatcha med en blå (?!) kedja!

Suzuki har ju kört med blå kedja lääänge....RGV500:an hade de åxå...de e kult! :banana
 
Och innan dess när dom var sponsrade av Lucky Strike hade dom röd kedja..
 
inte många sponsorer på suzukin?!!? ajajaj vill se en uppryckning från deras sida!!! roberts får kräma lite mer!!
 
Axxexs skrev:
Och innan dess när dom var sponsrade av Lucky Strike hade dom röd kedja..

Frågan är vilken kedja som är snabbast? :rolleyes:
Eller vilken färg man hade när man körde pepsilackat ;)
 
oFFkeFF skrev:
Frågan är vilken kedja som är snabbast? :rolleyes:
Eller vilken färg man hade när man körde pepsilackat ;)


Hm... Den kanske alltid har varit blå? Den kanske bara såg röd ut för dom körde så hårt då? :rolleyes: :)

Bilderna är från Sepang i Malaysia.
 
oFFkeFF skrev:
Frågan är vilken kedja som är snabbast? :rolleyes:
Eller vilken färg man hade när man körde pepsilackat ;)


för att få tyst på såna som dig borde dom haft varannan länk blå och röd och vit kedjespray :tummenupp
 
Vad tycks om den här då? Moriwakin...
 

Bifogat

  • 176935[1].jpg
    176935[1].jpg
    7.5 KB · Visningar: 24
Nyteknik skrev:
Några kommentarer:

• Suzuki etablerar sig verkligen som experter på det fulsnygga. Kolla in avgasröret. Och det verkar vara rekordförsök i fet sving!

• Hopppas att Tamada behåller sin underbart diviga hjälm och kompletterar med ett ställ som matchar.

• Det kan inte vara lätt att hålla sig för garv i Abes sällskap - kolla in frisyren!

Sukkan ser koolt ut, det är en räser, ingen jäkla poserhoj!

Abe var som bäst när han hade långt hår, det säger allt. låt det växa grabben!
 
Kolla på bilden med snubben på sukkan och mecken.
Killen verkar köra över foten på mecken därav hans konstiga min i fejan :hihi
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top