Lite moddning av KTM 660

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Eftersom jag fortfarande inte fått tillbaka körkortet så är det till att roa sig på annat sätt. Detta brukar oftast dock innebära att man slösar alldeles för mycket pengar. Med det sagt kan ni hoppa in och läsa om modifieringarna av min KTM 660 SMC 2006.

KTM 660 SMC 2006

Om ni vill kan ni också läsa om min KTM 660 SMC 2005.

KTM 660 SMC 2005

En liten bild kommer självklart här :yoparty

IMG_0024.jpg

jasså du kom tillbaka till motard? :tummenupp
Trodde du var less efter -05an... Fint jobb för övrigt!!

Hehe, mmm jag kom tillbaka. Idealet hade varit att ha råd med två bågar, men just nu känns det som att man kör mer kortare turer och inne i stan. Då är det lite jobbigt att sitta på en 600rr faktiskt. Sen är det ju betydligt billigare också med denna.

ahhhh posör...

Nä skojjar, dom va riktigt fina båda två!
Snyggt med detaljer.:yoparty
BTW varför har du blivit av med lappen?
BB

Riktigt nice. Vart har du beställt grejerna ifrån? Är sugen på att fixa till 640:n lite :) Mmm det hade ju varit skönt att få tillbaks kortet....bara 1 månad och 6 dagar kvar för mig nu :D

Hehe, ja man var lite dum och körde +51 på 70-sträcka. Summan 4000 kr och 4 månader utan kort, hela säsongen.

ahhhh posör...

Nä skojjar, dom va riktigt fina båda två!
Snyggt med detaljer.:yoparty
BTW varför har du blivit av med lappen?
BB

Nice, det är mindre än 1 månad för mig kvar, vi kan ju ta en tur sen då :yoparty

Handla plast och annat här.

Riktigt nice. Vart har du beställt grejerna ifrån? Är sugen på att fixa till 640:n lite :) Mmm det hade ju varit skönt att få tillbaks kortet....bara 1 månad och 6 dagar kvar för mig nu :D

Last edited:
Hehe, ja man var lite dum och körde +51 på 70-sträcka. Summan 4000 kr och 4 månader utan kort, hela säsongen..[/URL]

Fyra månader för +51....dom måste varit griniga. Polaren blev av med det i borlänge trakterna igår. Han körde också runt +50 och hans kort tog dom i tre månader om inte länsstyrelsen sänker det.

Nice, det är mindre än 1 månad för mig kvar, vi kan ju ta en tur sen då :yoparty [/URL]

Det tycker jag. Får se hur mycket man blir hemma efter augusti bara. Tror det blir norge jobb och sen solsemester under vintern :D

Thanx :)

Gränsen för 4 månader går ju precis där vid +50 så de följde väl bara reglementet. Har klagat till allt och alla, skickat in intyg från arbetsgivare och allt man kan göra. Hjälpte nada kan jag meddela.

Jag vet i alla fall en viss person som jag ska stå utanför klockan 03:00 sen och GAAASA med motarden. Revenge is sweet :näsblod

Gränsen för 4 månader går ju precis där vid +50 så de följde väl bara reglementet. Har klagat till allt och alla, skickat in intyg från arbetsgivare och allt man kan göra. Hjälpte nada kan jag meddela.

Jag vet i alla fall en viss person som jag ska stå utanför klockan 03:00 sen och GAAASA med motarden. Revenge is sweet :näsblod

Kollade med polarn idag och han körde 49 för fort och det var polisen som sa 3 månader så det kan ju gå hur som helst. Polisen sa två månader till mig men länsstyrelsen och länsrätten tyckte 4 månader trots diverse intyg :huvet

Sen måste jag ju få prova din 660 om vi ska köra ihop nån gång så jag får veta om det är värt att kicka igång hojen. Har provat 625 och 640 nu men inte den sista i ledet :).

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D