Lite Mckörning Sthlm Annandagpåsk (måndag)

L-Born

Hustler
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Tänkte plocka ut Rettan imorgon och undrar om det finns folk som ska ut o gasa lite. Kanske kunde träffas upp på mcdonald sveav vid 11-11.30

Årets första tur på bogesundsvägen och en lunch i vaxholm.
Hur många blir vi..?

Har inte orkat hämta kärleken, kanske du kan köra mig till Enköping i veckan. Ska tjejen med idag?

om du är sugen på att åka norrut så kan det vara intressant. jag och en polare ska ut, fast då blir det i roslagen, på de brymmaste vägarna.

hermes skrev:
om du är sugen på att åka norrut så kan det vara intressant. jag och en polare ska ut, fast då blir det i roslagen, på de brymmaste vägarna.

Tjena killen, kul att höra från dig..! Det känns kallt ute idag så jag får nog lugna mig lite..

L-Born skrev:
Tjena killen, kul att höra från dig..! Det känns kallt ute idag så jag får nog lugna mig lite..
kallt? näää. jag och polaren körde en sväng, vägarna var ganska dåliga, vi körde på samma stjälskott så att vi höll på att flyga av vägen

hermes skrev:
kallt? näää. jag och polaren körde en sväng, vägarna var ganska dåliga, vi körde på samma stjälskott så att vi höll på att flyga av vägen

Köra av vägen..? Trodde din svarta honda kunde flyga.. :lol

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back