LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Protokoll från de möten som hölls i augusti & september
http://www.svemo.se/news.php?rid=1128&t=gren&did=11
http://www.svemo.se/news.php?rid=1128&t=gren&did=11
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LMS har sen tidigare bestämt att vi kommer köra en ren SM-helg & sen ett rent B-helgsarrangemang som har samma upplägg som en SM-helg.sandstream skrev:2567754Någon som vet vad det innebär mer konkret att man siktar på separata A- och B-tävlingar.
Hur många B-tävlingar tror ni att det kommer att bli?
Trist för Gelleråsen att EM inte "får" köras där. Hoppas det löser sig med Anderstorp istället.
Pratade med Lodnert igår och han sa något om ett telefonmöte idag.Swedie skrev:2567853Det sas inte så mycket trots allt. När är nästa möte?
Kanon att ni annordnar ett B-race, synd bara att det ska sträcka sig över en hel helg. En dag hade räckt för mig.LOTTAK skrev:2567823LMS har sen tidigare bestämt att vi kommer köra en ren SM-helg & sen ett rent B-helgsarrangemang som har samma upplägg som en SM-helg.
Håll oss informerade om du har tidLOTTAK skrev:2567856Pratade med Lodnert igår och han sa något om ett telefonmöte idag.
sandstream skrev:2568083Kanon att ni annordnar ett B-race, synd bara att det ska sträcka sig över en hel helg. En dag hade räckt för mig.
Håll oss informerade om du har tid
Bara för att förtydliga: När de skriver att de jobbar för separata A- och B-helger, är det då bara SM-klasser som kräver A-licens som kommer att köras på A-helgerna?
Är SO en helt separat organisation som kör sina egna tävlingar utan inblandning av SM-klasserna eller kör de ihop med SO ibland (jag har fått den uppfattningen men ett klargörande skadar aldrig)?
(ok då, liiite omoget kanske
)
Neutral skrev:2568189Bra med ett tidigt beslut angående supermoto -07 oavsett vad man tycker om det.![]()
PS. Kör nya Firefox 2.0 och stavningskontrollen är på engelska och tyckte att beslut borde vara "be slut" i stället.(ok då, liiite omoget kanske
)
Swedie skrev:2567853Det sas inte så mycket trots allt. När är nästa möte?
du det är sant, jag trodde i men enfald att det handlade om just det mötet. Men nu efter att aktiverat hjärnan så skrev ju faktiskt lotta att det var från aug/sept... Dohchrister skrev:2568691Som jag uppfattat det så höll dom ett möte med den "nya" sektionen fredagen den 13/10, så det är väl bara att vänta på det protokollet.
Swedie skrev:2568697du det är sant, jag trodde i men enfald att det handlade om just det mötet. Men nu efter att aktiverat hjärnan så skrev ju faktiskt lotta att det var från aug/sept... Doh
Då väntar vi på info från DET mötet.

christer skrev:2568700Vi får hoppas på lite kortare ledtid mellan möte och protokoll denna gång![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |