Lite inspirerad stadskörning...

Shit pommes frites !!!... Jag önskar inte livet ur ngn , men skulle en olycka hända , så får man hoppas att de inte drar ngn oskyldig trafikant med sig ! Liiiite väl riskfyllt för min smak , även om inte jag heller är Guds bästa barn..... :gnissla

Introt är från en låt som även är med i Matrix. Minns inte vad den heter såhär på rak hand. Sen är det U2 på franska.

dom har gjort nån riktigt grym motardfilm också. men jag kan inte hitta den nånstans. tror den var med i judgment day 2

Folkezx9r skrev:
2245890 Shit pommes frites !!!... Jag önskar inte livet ur ngn , men skulle en olycka hända , så får man hoppas att de inte drar ngn oskyldig trafikant med sig ! Liiiite väl riskfyllt för min smak , även om inte jag heller är Guds bästa barn..... :gnissla

Håller med dig men måste säga att dom hadde koll. Fint att Klota med Jens o Knäpuckar LOL :7peta

Och den första låten som man inte fick höra så mycket av är också rätt bra, Rob D - Clubbed To Death. Spelas väl också i Matrix har jag för mig

Garga skrev:
2247415 Rob D-club to death
Puff daddy-Godzilla
Propeller heads-james bond remix

kollar man hela filmen så står det i slutet :tummenupp

Propellerheadslåten heter väl ändå Spybreak? Hmm

måste bara tipsa om en låt av ungefär samma typ om man gillar dom där.. skulle lätt kunna passa i en hojfilm:
linkin park - cure for the itch

Det är väl Kashmir med Led Zeppelin (också gjorts av Rage against the Machine i Matrix)...och gjorts om igen av tönten Puff-Daddy som tydligen inte kan hitta på något själv...

astor skrev:
2247446 Det är väl Kashmir med Led Zeppelin (också gjorts av Rage against the Machine i Matrix)...och gjorts om igen av tönten Puff-Daddy som tydligen inte kan hitta på något själv...

Exakt - lyssna på Kashmir med Led Zeppelin istället - det är där ni hittar originalet och den större kvalitativa delen av låten.

astor skrev:
2247446 Det är väl Kashmir med Led Zeppelin (också gjorts av Rage against the Machine i Matrix)...och gjorts om igen av tönten Puff-Daddy som tydligen inte kan hitta på något själv...

Ne för han har bara gjort hundratals egna låtar och producerat ännu fler.. :3freak

jonas47 skrev:
2247374 Håller med dig men måste säga att dom hadde koll. Fint att Klota med Jens o Knäpuckar LOL :7peta

Nej jag tror inte att Jens uppskattar det heller. Och jag håller med, föffan, skaffa utrustning jävla grodlår. :)

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!