Lite hjälp till RR-Fabriken

Arthur Dent

Inge Vidare Snabb
Gick med
28 Sep 2004
Hoj
1100 F, och en trave smått
Hejsan.

Mitt namn är Stefan Carlsson, och jag har hand om något som heter SMC RoadRacingFabriken. En juniorsatsning för tjejer och killar mellan 13-20 år.

Vad jag letar efter är en billig laptop som vi kan använda för en del ganska enkla program för att hålla ordning på träningar och tävlingar. Vi behöver absolut inte en dator med de allra senaste programmen eller prestanda. Den skall inte användas för spel eller en massa nerladdningar. Det vi behöver är en dator som var gångbar på marknaden för både 2 eller 3 eller 4 år sedan. Kanske någonting som blivit kvar på hyllan eller som kommit tillbaka i inbyte mot nyare produkter.

I RoadRacingfabriken tar jag in mellan 4 och 5 nya förmågor varje år, och hjälper dom här juniorerna med grundläggande kunskaper i motorcykelåkning. Någonting dom har nytta av både på och utanför banan.

Till min hjälp har jag bl.a. SMC, som är den största motorcykel organisationen i Europa. Mycket av utrustningen kommer från Jofama och Touringbutiken i Borlänge. Samt smörjmedel från OK/Q8.

En annan ovärderlig hjälp kommer från California SuperbikeSchool, med Andy Ibbot i spetsen. Och här i Skandinavien basar Claus Diseth, tillsammans med ett duktigt gäng instruktörer från just SMC.

Låter det som någonting ni kan tänka er stödja, eller kanske erbjuda till en mer symbolisk summa, ta gärna kontakt med mig dagtid på 08-332695 eller på 0708-342695.

För RR-Fabriken

Stefan Carlsson

Hej...
Om ni ringer nån slags firma som pysslar med IT eller har en del datorer i verksamheten så kanske du kan tigga till er en gammal dator.

Hoppas det fixar sig.

Jag har fått en del förslag. OCh kolla här...
Begagnad dator från 2000:- (pentium III)
+ moms såklart
+ operativsystem
+ fungerande batteri.

Flångny dator. Modern, med allt jag behöver, från 4000:-

Valet var busenkelt.

Allt tack vare sporthoj och några skärpta medlemmar.

TACK!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...