Lite hjälp någon???

Jennka

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2004
Hoj
f
Någon som vet vart man kan köpa en KTM brödrost i stockholms området??
Inte beställningsvara, utan i butik...
Tacksam för snabbt svar!! :banana

Kunde du inte ha skrivit KTM-brödrost i rubriken istället så man slipper klicka in sig på nåt man inte bryr sig om?

Kunde du inte ha skrivit KTM-brödrost i rubriken istället så man slipper klicka in sig på nåt man inte bryr sig om?

Kunde inte du ha hållit muspekaren två sek. över topic så hade du sett vad tråden handla om?

Men, Åkersberga.. Inte så långt från Lelles i U-Sala, dom har den garanterat. :tummenupp

Kunde inte du ha hållit muspekaren två sek. över topic så hade du sett vad tråden handla om?

Men, Åkersberga.. Inte så långt från Lelles i U-Sala, dom har den garanterat. :tummenupp

Jo nu vet jag att du är intresserad av KTM-grejer av naturliga skäl och visste att en liknande kommentar skulle komma, men tycker du inte själv att det hade varit bättre om det i trådrubriken hade stått nåt om KTM så hade du som är intresserad kunnat gå in där direkt och vi andra sluppit?

Det finns en anledning till att det står i forumets regler att trådrubrik ska återspegla trådens ämne. Det är inget personligt mot TS, hon är inte ensam, däremot känns din kommentar mot mig lite personlig eftersom jag tycker annorlunda än du i vissa ämnen och det får man tydligen inte göra.

Precis, och när hon ändå har åkt dit kan hon fortsätta en bit till så bjuder jag på en kopp med saft. :brynad

Jo nu vet jag att du är intresserad av KTM-grejer av naturliga skäl och visste att en liknande kommentar skulle komma, men tycker du inte själv att det hade varit bättre om det i trådrubriken hade stått nåt om KTM så hade du som är intresserad kunnat gå in där direkt och vi andra sluppit?

Det finns en anledning till att det står i forumets regler att trådrubrik ska återspegla trådens ämne. Det är inget personligt mot TS, hon är inte ensam, däremot känns din kommentar mot mig lite personlig eftersom jag tycker annorlunda än du i vissa ämnen och det får man tydligen inte göra.

SÅja, tagga ner nu.

Du har alldeles rätt i det du skriver, men det är till största delen TS som förlorar på en dåligt skriven topic.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT