GrimReaper
Orgasmdonator
Nu är det tredje sommaren hojen bara står och ruttnar... Så nu jäklar ska jag sätta fart. I år ska den bli färdig annars går den i graven eller säljs!
Hojen är en GSXR 750 -85. Saker som är kvar är:
*Cross-styre, raisers, styrkrona
*Nya omkopplare (start/stop, blinkers/ljus/tuta)
*Undertail + vita bakljus (till R1 98-99 då bakdelen är bytt)
Frågan är var kan jag hitta dessa saker? Undertailen har jag ju hittat hos S-racing. Cross-styre+raisers är ju inte så svårt att hitta heller, men styrkrona till min gamling verkar vara svårare. Svårast av allt verkar vara omkopplare. Har hittat för blinkers/ljus/tuta på Touringbutiken men inte för start/stop.
Är det någon som gjort dessa förändringar och vet var jag kan få tag på dessa saker? Jag har inte kollat några tyska sidor då jag har så dålig koll på dom. Är det någon som kan tipsa mig om något där?
Är det något jag måste tänka på om jag byter styre? Såg någonstans att man måste beställa längre bromsslangar osv. Är det nödvändigt?
Snälla hjälp mig! Jag är desperat!
Annars kanske det är nån som vill köpa den?
Hojen är en GSXR 750 -85. Saker som är kvar är:
*Cross-styre, raisers, styrkrona
*Nya omkopplare (start/stop, blinkers/ljus/tuta)
*Undertail + vita bakljus (till R1 98-99 då bakdelen är bytt)
Frågan är var kan jag hitta dessa saker? Undertailen har jag ju hittat hos S-racing. Cross-styre+raisers är ju inte så svårt att hitta heller, men styrkrona till min gamling verkar vara svårare. Svårast av allt verkar vara omkopplare. Har hittat för blinkers/ljus/tuta på Touringbutiken men inte för start/stop.
Är det någon som gjort dessa förändringar och vet var jag kan få tag på dessa saker? Jag har inte kollat några tyska sidor då jag har så dålig koll på dom. Är det någon som kan tipsa mig om något där?
Är det något jag måste tänka på om jag byter styre? Såg någonstans att man måste beställa längre bromsslangar osv. Är det nödvändigt?
Snälla hjälp mig! Jag är desperat!
Annars kanske det är nån som vill köpa den?