Thundercat
Ringmärkt
hållundan skrev:Mjo, jag vet inte som sagt... Får la se... Glass äter jag, MYCKET
Bana tänkte jag i slutet av juli... Falkenberg har la nått för allmänheten...
http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hållundan skrev:Mjo, jag vet inte som sagt... Får la se... Glass äter jag, MYCKET
Bana tänkte jag i slutet av juli... Falkenberg har la nått för allmänheten...
hållundan skrev:Mjo, olja har jag märkt att den tycker om. Mycket olja. Kanske en orsak att den drar mer nu när Yamaha-center-killen "lurade" på mig helsyntet för 160 spänn litern oxå?!
gick du på den olje finten.
Den försäljaren borde veta bättre än så....en gammal motor som alltid gått på mineral olja ska ABSOLUT INTE ha syntet olja.
Du kan få problem med slirande lameller, plus att den drar mer olja, plus att den renar bättre, vilket kan göra så att sotflagor lossnar och kan täppa till oljekanaler.
Så, byt till en mineralolja, kör tills det rasar, det lönar sig inte att göra iordning den motorn, du får aldrig tillbaks pengarna på det.
Tack för den televerket...tassen skrev:gick du på den olje finten.
Den försäljaren borde veta bättre än så....en gammal motor som alltid gått på mineral olja ska ABSOLUT INTE ha syntet olja.
Du kan få problem med slirande lameller, plus att den drar mer olja, plus att den renar bättre, vilket kan göra så att sotflagor lossnar och kan täppa till oljekanaler.
Så, byt till en mineralolja, kör tills det rasar, det lönar sig inte att göra iordning den motorn, du får aldrig tillbaks pengarna på det.
fogerty skrev:Förstår att du är trött på hojen Henke. Inget sköj när det krånglar. Sen är ju hojåkning som allt annat, ibland tröttnar man helt enkelt. Jag har också känt så ibland när man kört mycket. Nu när jag jobbat mycket å inte kört särskilt mycke så är jag jäkligt sugen. Ibland är det också gott att sticka iväg på en egen tur i eget tempo. Även om man säger att man ska köra i eget tempo när man kör med andra så blir det inte riktigt så.
Jag tycker du ska tänka på att du pluggar å inte har samma möjlighet som de andra du kör med att ha nyare hoj, nä håll du ut en till två säsonger till sen kan du köpa din gixxer =)
Snart är det semester å då ska vi åka tesammans![]()
HanneZ skrev:Kolla komp o kika om det verkligen är ringarna, riv isär o laga, vid den tiden du fått ihop den har du garanterat fått suget tillbaka![]()
Gött Fluppen! Fan, utan dig hade den ju absolut inte gått föffan, nya packboxar å annat bös som vi bytt på denfluppen skrev:Förstår hur du känner kompis<znip>
Ryck upp dig, saker och ting löser sig ALLTID !Hör av dig om vill snacka kompis
![]()
Gaygay !
hållundan skrev:Jo föffan, kändes faktiskt redan bättre när jag körde från Anders å till jobbet. Fick upp den lite najs sådär på bakan innan parkeringen vid jobbet och chefen (som hade jobbat überzeit) gjorde tummenupp när jag kom
Äsch, den får suga för gay som man säger... Jag kör tills det rasar. Har ju en hoj iaf!!! Ska kolla på tältet imorrn hur mycket det väger
![]()
/henke - 2 liter kaffe i kroppen.
hållundan skrev:Gött Fluppen! Fan, utan dig hade den ju absolut inte gått föffan, nya packboxar å annat bös som vi bytt på den. Känns bra som fan!!! Nä, jag får helt enkelt ligga lite lägre å köra som sagt när det suger lite extra i tarmen. Så ska det nog bli bra igen. Bara jag får mina förbenade bromsslangar oxå så kanske det känns ännu roligare (KRK, var är dom?)...
Föffan, jag sladdar förbi nästa gång jag är hemma så kan vi tjöta lite å ta en kaffe eller redlösa mängder bärs!!!
Puss på gay.
Bara 7 timmar arbete kvar.
![]()
Givet. Jag är på!fluppen skrev:Såja...gött å höra !
Ja va fanken e dina bromsslangar ??? Dom hade jag t.om glömt![]()
Klart du ska förbi här så fort du e nere, skorpan och jag snacka om att träffas efter midsommar, riva lite uterum, köra lite hoj, drick förbannat mkt bääärsräknar med dig då...
![]()
hållundan skrev:Givet. Jag är på!
Ölen är ju förödande god...höhöhö....
Nä föffan, det löser vi! Nu ska jag ehrrm, jobba lite till...
Gött ere grabbs!
![]()
fluppen skrev:Såja...gött å höra !
Ja va fanken e dina bromsslangar ??? Dom hade jag t.om glömt![]()
Klart du ska förbi här så fort du e nere, skorpan och jag snacka om att träffas efter midsommar, riva lite uterum, köra lite hoj, drick förbannat mkt bääärsräknar med dig då...
Edit: fogerty, du får komma oxåom du e snäll och inte somnar vid tolv som vissa andra gör... *duckar*
fogerty skrev:Nu lever jag farligt känns det som![]()
Ja föffan...PacMan skrev:Trist att hojen krånglar för dig!
Tror jag har antytt det förut, din hoj vill vara en 2T egentligen.
Jag skulle nog inte ge mig på nåt kompprov, om jag inte hade tänkt renovera såhär mitt i säsongen. Lika bra att inte veta. Kör, häll på lite olja, kör, häll på mer olja. Om hojen går fint så kan ju inte så mycket hända.
Härskogsvägen är mysig, ett par lurig kurvor där som aldrig verkar ta slut bara, läskigt första gångerna. Körde föresten där idag "i jobbet" med en V70 T5 med 260 hk, dötrist! Hoj ska det va!!!![]()
Hur blir det med min provtur föresten?![]()
Hahahah, skorpan däckar...fluppen skrev:Har också den känslan.... *loggar ut*
Vilka veckor har du sem ?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |