Lite frågor om småtrimmning av nsr

Child of Bodom

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Ingen :(
Tjena, jag håller på att renovera min nsr, då tänkte jag att jag skulle byta till öppet filter(sportluftfilter) då med effektavgassystem vilket munstycke ska man ha? det är en nsr 89:a jag har inte hunnit kolla vad som sitter i nu, men någon som har samma grejor på sin hoj som vet vad man ska ha för munstycke?

MVH\\COB

okej, men om någon kunde säga vad den har för munstycke som har samma typ av trim?

Jag har 132 i nu, då har jag effektavgassystem och några borrade hål i luftburken å den går perfekt. och nu ska sportfilter på vilket munstycke ska man köpa? :confused:

Last edited:
Child of Bodom skrev:
okej, men om någon kunde säga vad den har för munstycke som har samma typ av trim?

Jag har 132 i nu, då har jag effektavgassystem och några borrade hål i luftburken å den går perfekt. och nu ska sportfilter på vilket munstycke ska man köpa? :confused:
strunta i det om den redan går bra :gnissla

Child of Bodom skrev:

du kanske kan kan titta på bestycknings tråden som du hittar i 125 delen

Child of Bodom skrev:
japp jag skiter i det, det får bli om jag behåller den, ska kolla bestycknings tråden ändå så jag vet.

jojo annars så ser du ju på stiftet hurdant det ser utt ... vet inte om det står i bestyckningst tråden , orkade inte letta upp den :rolleyes:

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...