Lite film från Cali

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Hittade en filmsnutt som är av mig när jag bodde i Californien. Saknar stället :gråta Får mig skitdeppig att titta på filmen... men ack kanske bra oxå å få lite minnen.

Vad tycker ni om utseendet på min hoj oxå? najs va? Det där var typ Januari månad utanför San Bernandino området (öst om L.A). Sen även nån snutt från s.k High desert där t.ex Pulp fiction eller vilken film de va (nån jag såg nyligen iaf) har en del scener runt Victoria/Barstow. äh! shit the same..

http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/Cali%20Movie%20(NCL).wmv

:(
 
Jo, han hade nog ganska kul därborta. Hur länge blev du bannad nu igen? :hihi
 
Jag har fortfarande inte fattat vad Sweide har gjort för att ha blivigt "bannad"!! Så stilla min nyfikenhet!!!
 
han stannade för länge på turistvisum har jag för mig.
In i fängelse och ut ur landet blev det.
 
swedie in da house:
när jag bodde i Californien. Saknar stället

Kan också känna lite saknad då och då, bodde i Los Angeles och Santa Barbara mellan 83 - 94 och hade massor av fun on 2 & 4 wheels over there, plockade med lite godis hem (allt nu sålt) som HD XR750, Triumph Bonneville, Vincent Black Lightning och en sunkig Chevy 57 Pick Up....

I Victorville och Barstow (low dessert och inte high) har man hängt många gånger på väg till Vegas, kan bli lite svettigt även på hoj när termometern närmar sig +45, I SKUGGAN. Visst har man minnen och saknar det lite, dock inte 6timmar i kurran i Las Vegas för fortkörning, en bra bit över 240kph (i bil), Highway Patrol han inte ifatt med sina 5.0 Mustanger så dom satte upp vägspärr, lite cool i alla fall....

DP says: En annan har ju Green Card så man kan ju komma och gå som man vill.....
 
DP, fusk... fast iofs.. greencard måste ju förnyas var 10e år. ska du förnya?
 
swedie in da house:
greencard måste ju förnyas var 10e år. ska du förnya?

DP says: Har den gamla typen, fick mitt 1982 så det ska man inte behöva förnya men ska kolla upp det i alla fall....
 
Säga vad man vill, men nog fan är du lite riktigt överjävlig på att köra hoj...:tummenupp
 
Niiiiiccceee...ser helskönt ut.

Men, vad heter gruppen/låten?

Vill jag gärna veta...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top