Lite film för att klara vintern...

Så där nu är Speeden fixad...;)

Bara klicka på länken så kommer man direkt in o kan tanka, passet står där! :tummenupp
 
campar skrev:
Så där nu är Speeden fixad...;)

Bara klicka på länken så kommer man direkt in o kan tanka, passet står där! :tummenupp

Jag kommer fortfarande inte in.... :va
 
exiteme skrev:
Jag kommer fortfarande inte in.... :va


Nu kan det bero på att det är fullt på ftp:n, vill ju inte ha hela bandbredden uppäten, ursäkta alla andra, men jag kommer sänka speeden lite....blir inget kvar till mig ;(

/Niklas
 
Och om ngn har lust att lägga ngn/några av filmerna på en egen ftp sen vore det nice, så slipper jag ha hela bandbredden uppäten konstant som sagt! ;)
 
campar skrev:
Nu kan det bero på att det är fullt på ftp:n, vill ju inte ha hela bandbredden uppäten, ursäkta alla andra, men jag kommer sänka speeden lite....blir inget kvar till mig ;(

/Niklas

När jag klickar på länken, kommer lösenordsrutan fram... Och stackars lilla jag , har ju inget lösenord... :(
 
Nu kommer jag klara vintern iaf. Ladda ner filmen när du tränar med PMC. Ojoj vilka sommar känslor det ploppa fram:)
 
campar skrev:
lösenordet är: sommar

"Det går inte att logga in på ftp-serverna med det användarnamnet och det lösenord du angav" :huvet :4skrika :huvet

Användarnamn: sporthoj
Lösen: sommar


:6surkart
 
exiteme skrev:
"Det går inte att logga in på ftp-serverna med det användarnamnet och det lösenord du angav" :huvet :4skrika :huvet

Användarnamn: sporthoj
Lösen: sommar


:6surkart


Då är det du som inte gör allt rätt....sorry!


Ang. "Campar Över..." Joo så vad man kan utvecklas under bara en sommar....det där var första veckan i juni....;)
 
Alla dem där Fast Bikes filmerna. En gång i tiden blev man "impad".. nu gäspar jag. Dock hade dem en del komiska inslag .. som t.ex i filmen om "hur man wheelar" (haha) så var det en sekvens angående det här med att köra förbi hästar med sporthoj. Själv drar jag alltid av och drar in kopplingen för att låta så lite som möjligt (Dock kommer man väl ändå alltid i 100+ förbi, vilket lär skrämma hästen ändå)... båda stanna och dem bytte förare och kvinnan på hästen bad dem stroppiga mc föraren att rida hästen, medan man såg tjejen försvinna på hojen. lite loligt.

OXÅ... vart tog originalförarna vägen? Fann dem nått bättre att göra? lol
 
Swedie skrev:
Alla dem där Fast Bikes filmerna. En gång i tiden blev man "impad".. nu gäspar jag. Dock hade dem en del komiska inslag .. som t.ex i filmen om "hur man wheelar" (haha) så var det en sekvens angående det här med att köra förbi hästar med sporthoj. Själv drar jag alltid av och drar in kopplingen för att låta så lite som möjligt (Dock kommer man väl ändå alltid i 100+ förbi, vilket lär skrämma hästen ändå)... båda stanna och dem bytte förare och kvinnan på hästen bad dem stroppiga mc föraren att rida hästen, medan man såg tjejen försvinna på hojen. lite loligt.

OXÅ... vart tog originalförarna vägen? Fann dem nått bättre att göra? lol

Hehe, sa aldrig att det bara var kvalitetsfilm! :D

Men Crysty!! De e kvalitet! =)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top