Lite chockade trick!

Chris angel gör många skickliga grejer.. såg honom gå igenom ett glasfönster, och sen slå sönder fönstret för att visa att det var äkta.. Läskig kille det där :död

JiMpA skrev:
2243979.. såg honom gå igenom ett glasfönster, och sen slå sönder fönstret för att visa att det var äkta..
Såg i verkligheten eller på tv?

Tanten som går av har jag väl sett i en dokumentär om jag inte minns fel, hon är skapt så..

Haha ja där ser man, men det är ju flera sekvenser där han flyger rakt upp i luften med folk runt omkring sig....hur som helst så är det ruggigt skickligt!!

Ska prova att levetera nu.....

Sånadär är så jävla löjliga. Lurar folk på pengar. Om dom kunde all den där skiten på riktigt så skulle dom väl inte visa upp det på gatan. Jag skulle flyga över nudiststränder, sno pengar av folk och sen bara flyga rakt upp i luften, men det är ju bara jag :tomten

Paradoxy skrev:
2247405 1. Sågen ser ut att vara gjord av papp.
2. Den snurrar lika fort som min lillebror cyklar.
3. Den går inte igenom hela bordet, verkligen inte.
4. Blod frågetecken?

Ja men ändå. Har aldrig ens fattat tricket där de sågar sönder nån som ligger i en låda och sen rullar isär halvorna. Det är väl i princip samma sak som här?
Har även sett hur de jobbar med speglar i flera fall, men i det här fallet fattar jag ingenting. Vore iofs intressant att se hur snittytorna ser ut. Borde ju hänga ut en massa slamsor där :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg