Lite chockade trick!

Okej, nu får någon ge en störtlöljig förklaring på hur han gjorde det. :3freak

TomK skrev:
2242465 Hon var "av" redan från början...
Måste nog vara så ja, och sen någon form av tyngd/fjäder i underkroppsprotesen för att få den att stå.

Hade varit duktigt skrämmande dock om underkroppen också börjat springa iväg :gnissla

kaZmur skrev:
2242470 Måste nog vara så ja, och sen någon form av tyngd/fjäder i underkroppsprotesen för att få den att stå.

Hade varit duktigt skrämmande dock om underkroppen också börjat springa iväg :gnissla

Kul i sådana fall att be den människan om att vara med om det där tricket.

"Hej, eftersom du saknar underkropp och är gravt handikappad skulle vi vilja använda dig till ett magiskt trick. Du får en kopp te och en låda choklad, vad sägs?" :3freak

Jonathan skrev:
2242495 Kul i sådana fall att be den människan om att vara med om det där tricket.

"Hej, eftersom du saknar underkropp och är gravt handikappad skulle vi vilja använda dig till ett magiskt trick. Du får en kopp te och en låda choklad, vad sägs?" :3freak
Så du menar att om du själv var splittad vid buken så skulle du kunna hålla dig från att skrämma livet ur folk såhär?

Jag hade fan delat på mig hela tiden :yoparty

Edit: Ett massivt No Offense om nu någon här inne råkar vara "delad"

kaZmur skrev:
2242504 Så du menar att om du själv var splittad vid buken så skulle du kunna hålla dig från att skrämma livet ur folk såhär?

Jag hade fan delat på mig hela tiden :yoparty

Edit: Ett massivt No Offense om nu någon här inne råkar vara "delad"

Mjaa, det vette tusan. Hade nog känt mig lite kränkt. Men och andra sidan, allt går att köpa för pengar.

Jonathan skrev:
2242522 Mjaa, det vette tusan. Hade nog känt mig lite kränkt. Men och andra sidan, allt går att köpa för pengar.
Jo, det är kanske sant. Titta bara på t.ex Wee-man från Jackass, cash is king. :mattias

In the kind words of John Candy "I WOULD BE SHITTING BRICKS!"

När överkroppren kryper iväg ser det ganska konstigt ut, det ser ut som att det inte bara är armarna som får kroppen att röra sig framåt.

acura skrev:
2243817 När överkroppren kryper iväg ser det ganska konstigt ut, det ser ut som att det inte bara är armarna som får kroppen att röra sig framåt.

Precis, ser mer ut som om kroppen krälar. Typ som soldater på film :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...