Lite CBR600RR mekande..

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Fick ju tillbaka den i fredags efter att lillen stått på verkstan hela månaden pga en paj ventilfjäder, så nu när man äntligen fått tillbaka henne va de dags att riva isär o meka lite själv =)
Blev att fixa lite saker som klantmeken slarvat med, sätta på nya framblinkers och göra en lite grundligare tvätt..

Bifogat

• meka1.JPG
    meka1.JPG
    137.1 KB · Visningar: 95
  • meka2.JPG
    meka2.JPG
    132.9 KB · Visningar: 81
  • meka3.JPG
    meka3.JPG
    108.7 KB · Visningar: 73
  • meka4.JPG
    meka4.JPG
    108.4 KB · Visningar: 77
That's the spirit!
Grundlig tvätt hade jag tänkt å ägna hela vintern åt:tummenupp

That's the spirit!
Grundlig tvätt hade jag tänkt å ägna hela vintern åt:tummenupp

Grundlig tvätt för mig e typ att faktiskt fylla upp en hink me vatten o lite schampoo o gnugga lite smått :D..

Fast ja greja faktiskt som fan me o ta bort massa gammal kedjespray o grejjer... drevet va ju inte svart märkte jag idag :D...

Grundlig tvätt för mig e typ att faktiskt fylla upp en hink me vatten o lite schampoo o gnugga lite smått :D..

Fast ja greja faktiskt som fan me o ta bort massa gammal kedjespray o grejjer... drevet va ju inte svart märkte jag idag :D...

Alla är vi olika!
haha, bra där:D Det upptäckte jag på min mindre grundliga tvätt när jag hade haft hojjen i typ 5 timmar~~:cpparty

Alla är vi olika!
haha, bra där:D Det upptäckte jag på min mindre grundliga tvätt när jag hade haft hojjen i typ 5 timmar~~:cpparty

äääh :D...

Hojen ska köras inte tvättas...
Nojig som fan när ja tog en tur efter tvätten...
Spola av me lite vatten e typ den tvätten en hoj ska ha..
Men idag när man spruta massa medel o skit på hojen så blir ja så jävla skraj att nåt ska gå åt helvete...:gnissla

Nu åker snart fälgstripes äntligen på..

o sen har ja satte på en såndär superhäftig namngrej på kåpglaset så alla ser vem jag e... haha :D

Back