Lite "Bonusmaterial" från Stuntoholics! :)

Satnajs!!! Grattis! Jag är glad och avis! Rocka på! Jag ska ut idag o se hur det går...
 
GRYMT!
Men är det inte egentligen lite skumt att i usa är det ju hur många som hellst som snurrar omkring men ingen (en :tummenupp) som gör det i sverige. Sune Andersson grejjar inte han det?
Jaja grattis som fan iaf! :banana
 
Fett impad! Vad innebär coaster? Har inte fattat det riktigt... Är det att man rullar på bakhjulet utan gas?
 
Snygg cirkel! Hade ju kunnat tro det var Darius himself :)

Hagster skrev:
Fett impad! Vad innebär coaster? Har inte fattat det riktigt... Är det att man rullar på bakhjulet utan gas?

Yeah :yoparty
 
FolkE skrev:
GRYMT!
Men är det inte egentligen lite skumt att i usa är det ju hur många som hellst som snurrar omkring men ingen (en :tummenupp) som gör det i sverige. Sune Andersson grejjar inte han det?
Jaja grattis som fan iaf! :banana


tackar :tuttar , ärligt talat så har jag inte sett sune göra en cirkel, men om han eller någon annan har gjrort det så tar jag genast bort mig som etta och följer pallen nedåt. :Bugar
 
Tänk vad du kämpade med dina cirklar jompa!! tror du gjorde 1000 försök den dagen!! vad skönt det va när den satt!! Grattis!!!

en coaster är att man gasar upp hojen över balanspunkten o drar in kopplingen o balanserar hojen med bakbromsen o kroppen!!

i servin it up 2 gör darius en coaster på 500 meter!!

matti träna på tricket i 3 dar o satte 360 meter!!

lite träning till så??
 
Säg till nästa gång ni är ute o kraschar!

Jag suger, jag är sämst o.. lite till. =) Men ska iaf ut o träna lite.
 
Swedie skrev:
Säg till nästa gång ni är ute o kraschar!

Jag suger, jag är sämst o.. lite till. =) Men ska iaf ut o träna lite.
vad har hänt lillponken? varför så negativ,full gas bara det vet du väl :tummenupp inga genvägar bara att träna. vad menar du med att "du suger" :gnissla :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top