Körde tidigare en XR600 som Vxl-lådan rasade på, inte kul alls då det skulle kosta 11Kakor att laga!.. Smart som jag var så bytte jag in den mot en R1-98 helt orginal förutom V&H o lite anant godis Motormässigt, Enligt pappret från bänkningen så skall det husera 141HK på hjulet, kul tyckte jag vid köpet!. Problemet var bara att den förra ägaren ( En bonde? ) hade smörjt kedjan med ngt lustigt fett som man använder till typ traktorer o likn, jag har spenderat ett par veckor nu med putsning o nu står den äntligen klar, i alla fall putsmässigt. Skulle vilje beskriva skicket som Extremt fin.
Sedan var det ju det här med orginal bakljus osv, det såg helt enkelt brutalus fult ut då förre ägaren garanterat inte jobbar inom Såg o puts ( Han hade kapat av stänkskärmen så snett så jag trodde inte det var sant. Ett annat problem var att fälgarna såg sunkiga ut i sin taniga orginalfärg. beslutade mig för att dessa skulle bli vita med en blå rand runt ( Har dålig erfarenhet av dom klistergrejorna man köper )..
Tänkte bara dela med mig av lite bilder på skapelsen, i Hope you like!..
O fan glömde nästan att bifoga lite bilder från garaget!
Hmm nu längtar jag till sommaren , jag har ju fan inte ens kört hojen på 3ans vxl ännu!...
Sedan var det ju det här med orginal bakljus osv, det såg helt enkelt brutalus fult ut då förre ägaren garanterat inte jobbar inom Såg o puts ( Han hade kapat av stänkskärmen så snett så jag trodde inte det var sant. Ett annat problem var att fälgarna såg sunkiga ut i sin taniga orginalfärg. beslutade mig för att dessa skulle bli vita med en blå rand runt ( Har dålig erfarenhet av dom klistergrejorna man köper )..
Tänkte bara dela med mig av lite bilder på skapelsen, i Hope you like!..
O fan glömde nästan att bifoga lite bilder från garaget!
Hmm nu längtar jag till sommaren , jag har ju fan inte ens kört hojen på 3ans vxl ännu!...