Lite bilder på Agustan

näää de där var lite ojuste :), det är ju just avgassystemet som gör F4:an imo...

damn...dra hit lite rörliga bilder så blir kärringen glad ikväll..bättre än p0rn

Fy fan...hehe vilken ful bil... Men appropå Agustan så är det väl typ den ultimata knarren alla kategorier eller har jag fel, dyr som satan också kan jag tänka...

Brukar varken bli sugen på pizza eller guld men det är bara att krypa till korset.
Så SNYGG!

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar kanon snygg!!!!!Får man fråga vad kostar den där skönheten?

hmm pris ja... Vet faktiskt inte riktigt ännu, men har lagt ut en väldans massa iaf, har inte riktigt vågat att räkna ihop allt :) . Har funderingar på att sälja då jag vill byta upp mig till en 1000. Väntar bara på att få nya kolfiber kåpor på garanti från italien, då klarlacken börjat spricka på vä sidokåpa. Dom ska nog komma inom kort.

hmm pris ja... Vet faktiskt inte riktigt ännu, men har lagt ut en väldans massa iaf, har inte riktigt vågat att räkna ihop allt :) . Har funderingar på att sälja då jag vill byta upp mig till en 1000. Väntar bara på att få nya kolfiber kåpor på garanti från italien, då klarlacken börjat spricka på vä sidokåpa. Dom ska nog komma inom kort.

Finns det vägar på öjn där det går att sträcka ut guld knarren?

här går det att sträcka ut nästan överallt, stoora breda vägar. fast finns många små kurviga också.

här går det att sträcka ut nästan överallt, stoora breda vägar. fast finns många små kurviga också.

Jo tänkte mest på motorvägar. Anställde precis en av tjejerna som jobbade på taxi visby på mitt jobb som för övrig är en av dem bästa tjejerna på Rubic kub. Hon är föresten och tävlar i helgen, tror det var EM eller nått. Så lite inside information har man ju av öjn även om man inte har varit där på år och dar själv.. Som sagt jävligt cool knarr, jag älskar allt som glimmar som gud.. jag menar guld..

Last edited:
Greve Giovanni Agustas son Domenico visste uppenbarligen vad han gjorde när de växlade om från flygindustri till motorcykelindustri! Mv Agustas ädla historia och racingframgångar gör märket till sinnebilden av en motorcyckeltillverkare som tillverkar motorcyklar för gentlemen.

Mot den bakgrunden var det lätt för många entusiaster att häpna när nyheten basunerades ut att HD förvärvar Mv Agusta. Kan man tänka sig ett mer omaka par?

Mv Agustamotorcyklarna stickar alltid ut i tester. Nu senast i Bike, tror jag det var, där den berömdes för sina fina högfartsegenskaper. Sedan är Mv Agustan bara så himla vacker (din inte undantagen!)! Men, det är klart. Italienarna är ju världsmästare i design!

Fantastiskt vacker motorcykel.

Hur är tillgång till reservdelar och servicenätverk? Biscaya är vad jag förstått auktoriserade. Finns det fler utspridda i landet?

Greve Giovanni Agustas son Domenico visste uppenbarligen vad han gjorde när de växlade om från flygindustri till motorcykelindustri! <snip>

Mjaaee.. Vadå växlade om? Agusta gör såvitt jag vet också världens snyggaste helikoptrar. De har haft långvarigt samarbete med Bell från USA och nu Westland från Storbritanien, men de har ännu kvar sitt eget namn och tillverkning i Italien.

Kolla in en röd Agusta A109 på google eller nåt vetja. Luftens motsvarighet till Ferrari och Ducati.

EDIT: stavfel...

ang HD och MV så tror jag att det är kanon för MV då bolaget var i ganska djup pengakris. HD har ju som MV en liten nisch med specialmodeller/saker även om det är inom olika delar av mc-världen.

Reserdelar är inga problem men det går ju inte lika fort som från yamaha... kolla in mvagusta.se för återförsäljare.

värdens vackraste motorcykel! veramente bellissima, stupenda!!!

Tänk att gå omkull med den där! Dör man inte i krachen så lär man ju begå harakiri efteråt!

Jag har just fått en ny drömhoj:tummenupp

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...