Lite bilder Knutstorp

Goodstuff skrev:
Som "huvudsponsor" till Jalle så är det honom jag talar om, att de andra ska se upp för honom alltså. Vem/vad menar du?

Känns skönt att inte behöva tänka på ekonomin längre utan bara koncentrera sig på körningen.

Innan man hade fullspons körde man på samma beg. däck i 3 timmar. I tisdags bytte jag till nya däck 3 ggr på två pass á 15 min.

Var lite orolig när huvudsponsorn gjorde ett oannonserat blixtbesök för att kontrollera teamet. Han var dock nöjd, särskilt med cykelns lackering och såg direkt var firmanamnet skulle sitta inför första SM-tävlingen. Skönt att man inte behövde skämmas!

Och med sitt nya pheta bensinkort med unlimited credit spelar det liksom ingen roll att surevolvon drar 1,55 l/mil med släpet på.

Fullspons råkkar :rock

Jalle skrev:
....

Och med sitt nya pheta bensinkort med unlimited credit spelar det liksom ingen roll att surevolvon drar 1,55 l/mil med släpet på.

The Van går billigare än the Familjevolvo :p

Jalle skrev:
Känns skönt att inte behöva tänka på ekonomin längre utan bara koncentrera sig på körningen.

Innan man hade fullspons körde man på samma beg. däck i 3 timmar. I tisdags bytte jag till nya däck 3 ggr på två pass á 15 min.

Var lite orolig när huvudsponsorn gjorde ett oannonserat blixtbesök för att kontrollera teamet. Han var dock nöjd, särskilt med cykelns lackering och såg direkt var firmanamnet skulle sitta inför första SM-tävlingen. Skönt att man inte behövde skämmas!

Fullspons råkkar :rock

Trevligt att ni har teamchef, fotograf och lyx släp :tummenupp
Bu är inte bara snabb och snygg, du är ödmjuk och stark åxå.

Låna mig 100 spänn på söndag

GSXR1100R skrev:
Trevligt att ni har teamchef, fotograf och lyx släp :tummenupp
Bu är inte bara snabb och snygg, du är ödmjuk och stark åxå.

[/SIZE]

GSXR1100R kör fusktumme upp, här kommer en riktig tumme.

Bifogat

• tummen upp.jpg
    tummen upp.jpg
    78.6 KB · Visningar: 73
Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...