Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
även en tidning va där o tog kort,vet dock inte va den heterSupermoto skrev:Från LMS hemsida.
Finns där i större variant. Bara den än så länge men jag gissar det kommer fler så småningom. Bra bild som fasen![]()
![]()
LeZZe skrev:även en tidning va där o tog kort,vet dock inte va den heter
COOOOLButler skrev:Gratis tidningen Extra Östergötland var där och har halva första sidan och en helsida för artikel om motard.
Jag skall skanna artikeln imorgon så kommer den under helgen..
Supermoto skrev:COOOOL
Lägg på ett kol nu
Hulkster skrev:Enl.obekräftade rykten är det en Västeråsare på en f.d. CR 500.![]()
SM-KRiPPA7 skrev:vart ligger den där banan? rockar ju fett![]()
Du menar Älgen?LasseR6 skrev:Vem skulle det vara? Dennis kommer att åka Sukka 450 iaf. Inte många kvar då. Och jag har inga planer på att bygga om min. Jag är lite förvirrad.
kutter9 skrev:Du menar Älgen?
Supermoto skrev:Satt och läste artikeln när det plötsligt slog mig.
Jag syns ju i bild![]()
Kolla precis bredvid Bodinghs hjälm, långt långt bort... Det är ju allas er mediahora #1![]()
Först är man med på husaberg.se och nu det här. Blir svårt för mediaraper att slå![]()
![]()
Synd att reportrar aldrig kan få fakta rätt. Ingen fan där som körde med 750cc. Lasse & Harry försökte ju bara förklara reglementet för honom och han blandade ihop det hela lite grand.
Fick förresten tag på ett fåtal bilder från fotografkillen som var där. Vet inte om jag får lägga upp dem här men är det nån som klagar så tar jag bort dem omedelbums.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |