Lite bilder från Rörken och Pepparrotsbanan!

Jäää, jag var med på några bilder. :2cool

Hoppas det blir många åkningar på pepparrotsbanan i år. Den är ruskit skoj. :)

Jag ska vara snabbast och hålla mig på två hjul i år! :mad:

Jag skall bli snabbare än vad jag är iaf, snabbast är nog svårt..
samt hålla mig på två hjul med, snurra runt o gjorde en marksyning med Kinesen idag, årets första klot..allt gick väl både med maskin o människa.
Nåja har hittils bara klotat 4 ggr, och bara på vintern med mopeder och scootrar så jag är ursäktad:tummenupp

Jag skall bli snabbare än vad jag är iaf, snabbast är nog svårt..
samt hålla mig på två hjul med, snurra runt o gjorde en marksyning med Kinesen idag, årets första klot..allt gick väl både med maskin o människa.
Nåja har hittils bara klotat 4 ggr, och bara på vintern med mopeder och scootrar så jag är ursäktad:tummenupp

ja, snabbast blir jävligt svårt :fakta :D

Jag drog omkull två gånger på samma dag, en gång på varje sida(på rörken). Sen avslutade jag säsongen med en töntvurpa på Sveavägen :rodnar

Var svårt att vara snabbast me 15hk 06, blir förhoppningsvis några fler nu när 07 säsongen startar

ja, snabbast blir jävligt svårt :fakta :D

Jag drog omkull två gånger på samma dag, en gång på varje sida(på rörken). Sen avslutade jag säsongen med en töntvurpa på Sveavägen :rodnar

Var svårt att vara snabbast me 15hk 06, blir förhoppningsvis några fler nu när 07 säsongen startar

Ja vilken kväll det var, funktionärerna tyckte du skulle sluta repa deras fina asfalt! :D Var orolig att det skulle bli släp hem för din hoj den kvällen! :hihi
Måste kännas skönt att vara lika kass i både vänster- och högersvä'ngar. Jag är mer ojämn, mer kass i högersvängar! :tungan

Ja vilken kväll det var, funktionärerna tyckte du skulle sluta repa deras fina asfalt! :D Var orolig att det skulle bli släp hem för din hoj den kvällen! :hihi
Måste kännas skönt att vara lika kass i både vänster- och högersvä'ngar. Jag är mer ojämn, mer kass i högersvängar! :tungan

Äh! jag bara skrapade bort ojämnheterna!!!:mad: Man måste ju testa gränserna åt båda hållen!

Passar du inte din tunga så kommer sista biten till rörken bli jobbig för dig! Grusregnet kommer inte bli nådigt! :fakta

Äh! jag bara skrapade bort ojämnheterna!!!:mad: Man måste ju testa gränserna åt båda hållen!

Passar du inte din tunga så kommer sista biten till rörken bli jobbig för dig! Grusregnet kommer inte bli nådigt! :fakta

Jag tycker jag brukar vara den ende som laddar på grusvägen dit. Ska bli kul med konkurrens! ;)

Men men, jag får väl profylaktisk linda in hela tanken i kartplast om du nu skulle lyckas pipa förbi. Den lacken är från -96 och du ska inte få sätta jungfrustenskottet i den! :mad:

Usch, nu längtar jag till sommarkväll med motordån, korv och ballonger på Rörken igen.

Riktigt kul om det blir fredagkvällar på Tuvängen i år. Då kan vi ju bränna dit efter jobbet i likhet med Rörken på måndagar!

/J

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...