Lite bilder från Onsdagsgazzet 2/7

Men men.. synd att du inte stannade lite till för du missade ju de bästa.... :p

Halloj. Sover ni alla eller?
Inga kommentarer? Tråkmånsar!!!!
Bra bilder som vanligt LasseB!

Det var en himla tillströmning till lekplatsen igår. På gott o ont. Det var lite kallabalik ett tag. Mr Silvrig Ducati höll på att skrämma livet ur oss när han svänger vänster in på "parkeringen" precis framför NoMac som precis satt ner sin wheelie. Det såg fan så läskigt ut kan jag meddela... Jag vill inte tänka vad som kunde hända om wheelien varit bara en meter längre...

Sen var det ju mannen som ofrivilligt wheelade när han skulle rejsa med sin polare o landade med framjulet svängandes fullt till höger vilket resulterar i krasch boom bang. Får väl tacka gudarna att cykeln lyckligtvis inte träffade någon när den kanade in i folkmassan, eller Mr Ks bil. hade dom startat 20 meter tidigare hade den istället kanat in i en hög med motorcyklar o då hade nog inte killen varit såååå populär...

Trist avslutning på en annars bra dag.

Skön runda K! Kände igen en del av vägarna från förra säsongen. Kul med variation. Vill även passa på att tacka min störtstköna spätta jag raggat upp för dagen. Visst var "hon" en pärla va??? :D
Måste nog fixa fjädringen bara om det ska bli mer åka av. Måste dock påpeka att cykeln har aldrig känts så snabb som efter jag lämnat Talpai... :D :D :D :tummenupp

Men den gjorde faktiskt 200 på vägen hem från rakan, men jag fick ta nerförsbacken innan avfarten Lund södra till hjälp... :p :p :p

Last edited:
Fina bilder, LasseB! :tummenupp Jag fyller på lite (beklagar den udda storleken på vissa bilder :rolleyes: )

Kvällens mästerfotograf in action

Bifogat

• lasseb.jpg
    lasseb.jpg
    41.1 KB · Visningar: 177
AleX vinkar till publiken :hej

Bifogat

• alex_onehandstoppie.jpg
    alex_onehandstoppie.jpg
    41.1 KB · Visningar: 178
Last edited:
Tack för en trevlig kväll! :tummenupp

Hoppas NoMac blir lite tröstad av bilderna. :hej Förutom missödet på rakan höll han på att smälla i en rondell på vägen hem när en bilist inte brydde sig om att lämna företräde :skrämd Dessutom körde han nästan-soppatorsk på vägen...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT