Lite Bilder från Lödde, Torson...

Kan du inte göra det. Då hade du kanske fått reda på vem som tjyvar sakerna där nere :gnissla

Vi måste ha lockbete... Money vi ställer din hoj där eller så binder vi fast Alex vid engångsgrillen måste ju nappa då :D

Ja sticker ner där nu genast:tummenupp Nu ska vi fan ta dom jävlarna!:yoparty

Ja du får ner och vackta den nya grillen den är klar står på plats o sand i botten, galler på o hella skiten :tummenupp

Men hur fan lyckades han få ut en ny på försäkringen så snabbt? E de inte 30 dagar man måste vänta? Då får ja ta o skynda mig!

Ja du får ner och vackta den nya grillen den är klar står på plats o sand i botten, galler på o hella skiten :tummenupp

Har hört rykten att den nya grillen ska vara stulen oxå.. Om det stämmer så har någon förklarat grill krig med det häftiga mc-gänget nu :D

Mitt förslag är minor eller nått.. Vi kan ju inte sitta o kasta kottar på den eller dom nu måste vi ta i med hårdhanskarna :machinegu

så det va svalan som hade tagit med sig röret? alex sa att röret va borta men det va på dagen, detta måste vi fan kolla ska ner till torso nu, sen iväg o handla öl på systemet tills ikväll \o/ kommer med updates o bilder ;)

så det va svalan som hade tagit med sig röret? alex sa att röret va borta men det va på dagen, detta måste vi fan kolla ska ner till torso nu, sen iväg o handla öl på systemet tills ikväll \o/ kommer med updates o bilder ;)

Jag tog med o kapade det nere på verkstan :rolleyes:

va nere o kolla på grillen fyfan va nice den blev :) "svalan for president"

Bifogat

• IMG_0551[1].jpg
    IMG_0551[1].jpg
    165 KB · Visningar: 50
  • IMG_0552[1].jpg
    IMG_0552[1].jpg
    177.5 KB · Visningar: 45
e' de regn i luften eller?? fast green å dessa stuntpojkar kanske inte tränar idag då när de regnat???
skulle ju träna me kameran ju.. :arsele

Kollar man på dmi så ser de ut som att de ska spricka upp. Ingen aning om dom e där nere. Tänkte strax köra ner om o kolla om där e någon.

ska man börja ladda nu inför ikväll?

Wooohoooo jag kan ta middagspassen, kör ner o vaktar med en av våra bilar med kamera och monterar en kulspruta på taket....
Nice gjort Svalan

/AleX på en feminin inloggning:pannkyss

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP